نجفی:شرایط فروغی خوب است/ مسابقات مصر یک محک جدی برای ما خواهد بود

احمد نجفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی تپانچه، اظهارداشت: سومین مرحله اردوی تیم ملی تپانچه سه روز پیش به پایان رسید و تصمیم گرفتیم چند روزی به تیراندازان استراحت دهیم تا دوباره از 25 آذر استارت بخورد. نسبت به شرایط فدراسیون تیراندازی قرار است در اردوی بعدی تعداد کمتری یعنی 10 ورزشکار در اردو حضور داشته باشند و این اردو به مدت ۲۰ روز هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در پایان اردوی چهارم نیز رکوردگیری خواهیم داشت تا نفرات اصلی تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام‌جهانی مصر که قرار است اسفند ماه برگزار شود، انتخاب کنیم تا در اردوی بعد با نفرات اصلی کار را شروع کنیم. در بخش مردان و زنان ۳ ورزشکار اصلی و یک نفر به عنوان رزرو به مسابقات اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تپانچه راجع به شرایط تیراندازان در اردوی تیم ملی گفت: در این چند مرحله که اردو داشتیم خداراشکر تیراندازان نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشته‌اند. سعی می‌ کنیم در اردوهای بعدی نیز با برنامه‌های تمرینی خوب و ویژه رکوردهای تیراندازان را ارتقاء دهیم. 

نجفی درباره شرایط فدراسیون تیراندازی هم گفت: همانطور که خود مهدی مبینی(سرپرست فدراسیون تیراندازی) هم عنوان کرد مهمان موقت فدراسیون تیراندازی است و تنها آمده تا زمان انتخابات در برنامه‌ها خللی ایجاد نشود. اما از حق نباید گذشت در این مدت او هر کاری از دستش بر آمده برای ما انجام داده است. امیدوارم پس از انتخابات که در دی ماه است هر چه زودتر برنامه‌ها مشخص شود تا خیلی بهتر برنامه‌های خودمان را تا پیش از بازی‌های آسیایی 2022 بدانیم.

وی درباره شرایط رکوردی ورزشکاران هم بیان کرد: شرایط رکوردی تمام تیراندازان از جمله جواد فروغی خوب است هر چند که تمام تلاش ما این است تا پیش از حضور در مصر از لحاظ رکوردی ورزشکاران ما به رکوردهای بهتری هم برسند. خوشحالم مسابقات مصر یک محک جدی برای تیراندازان ما خواهد بود تا تنه به تنه ورزشکاران دیگر کشورها برای مدال بجنگند و بهتر هم بدانند از لحاظ رکوردی در چه وضعیتی هستند.

کدخبر: 750070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟