کلانتری: قصد ندارم از نساجی جدا شوم/ به دانش فنی اسکوچیچ ایمان دارم

هدایت نساجی در لیگ بیست و یکم به عهده «ساکت الهامی» است. نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل تراکتور متوقف شد. نساجی با 21 امتیاز در رده نهم لیگ برتر قرار دارد. نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف فجر سپاسی شیراز برود.

به گزارش رکنا، «ایوب کلانتری» هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران درخصوص شرایط تمرینی این تیم به خبرنگار رکنا اظهار داشت: بعد از تعطیلات نیم‌فصل امروز سومین جلسه از تمرینات نساجی است. خداراشکر همه چیز طبق روال همیشه و به بهترین شکل در حال برگزاری می‌باشد. تمامی ما تلاش می‌کنیم تا برای مسابقات نیم فصل دوم خودمان را آماده کرده و نتایج خوبی را کسب کنیم.

*همکاری با الهامی لذت‌بخش است

وی در مورد همکاری با «ساکت الهامی» سرمربی نساجی گفت: به این خاطر که سابقه شاگردی آقای الهامی را پیش از این داشتم شناخت خوبی از خصوصیات اخلاقی او دارم. واقعا الهامی مربی بابرنامه‌ای است. برای هرچیزی که در ذهنش است یک طرح و برنامه‌ای خاصی دارد. شرح وظایف هر بازیکنی را درست به او محول می‌کند. ما هم به عنوان شاگردش خوب می‌دانیم که تمامی آن وظایف را باید به نحو احسنت پیاده کنیم. در یک کلام اگر بخواهم بگویم همکاری با او لذت بخش است.

*در مازندران اول فوتبال بعد زندگی اهمیت دارد 

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص آخرین وضعیت زمین تمرین این تیم ادامه داد: راستش را بخواهید از شرایط زمین اطلاعی نداریم. اگر هم ما حرفی در مورد زمین تمرین وطنی و یا شهید ساری میزنیم به این خاطر است که دلمان برای این تیم و مردم شهرش می‌تپد. چرا که این مردم عزیز کمترین حق‌شان است که بتوانند بازی‌ها را در یک ورزشگاه با امکانات نگاه کنند. جدا از آن حق پخش تلوزیونی مسابقات از شبکه استانی را نیز داشته باشند. چرا که برای تمامی مردم مازندران اول فوتبال اهمیت دارد بعد زندگی. امیدوارم که مسئولین به این موضوع رسیدگی کنند تا شهرستان مازندران هرچه سریع‌تر به این مهم دست پیدا کند.

*قصد ندارم از نساجی جدا شوم

کلانتری در پاسخ به اینکه اگر در نیم فصل پیشنهاد خوبی به او شود حاضر به جدایی از نساجی خواهد بود گفت: نه. چون فعلا بازیکن نساجی هستم، به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم. واقعا از شرایطم در نساجی راضی هستم. چرا که تمامی نفرات تیم، مسئولین و هواداران عزیز شهرستان مازندران همیشه بهم لطف داشته و با حمایت‌هایشان شرمنده‌ام کرده‌اند. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم ضمن مثمرثمر بودن برای تیمم باعث خوشحالی هواداران هم باشم.

* بازیکنان نساجی شایستگی دعوت به تیم ملی را دارند

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کند بازیکنی از نساجی شرایط دعوت به تیم ملی فوتبال ایران را دارد یا خیر خاطر نشان کرد: به زعم خودمان ما در چند بازی نتیجه مطلوبی کسب نکردیم. وگرنه می‌توانستیم جزو 5 تیم بالای جدول باشیم. جدا از آن دعوت شدن به تیم ملی هم بدون شک آرزو هدف تمامی بازیکنان لیگ برتر است. درمورد بازیکنان تیم نساجی هم باید بگویم که بچه‌های تیم ما خیلی مستعد و باکیفیت هستند، در صورت دعوت شدن قطعا می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

*به دانش فنی اسکوچیچ ایمان دارم

هافبک نساجی افزود: خوشبختانه فکر می‌کنم که ما در حال حاضر بهترین تیم ملی فوتبال تاریخ ایران را می‌بینم. به این خاطر هم که سابقه همکاری با آقای اسکوچیچ را دارم به دانش فنی او ایمان دارم. به خوبی می‌دانم که او فوتبال را بلد است و خوب می‌داند که چه کاری را درد انجام می‌دهد. 

کدخبر: 768473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟