الهامی: مستحق برد بودیم/ شرمنده بازیکنان نساجی هستم

هدایت نساجی در لیگ بیست و یکم به عهده ساکت الهامی است. نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر مس رفسنجان را شکست داد. نساجی با 14 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

به گزارش رکنا ورزشی، ساکت الهامی پس از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور یافت و اظهار داشت: اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم، ابتدا باید به ربیعی و تیم مس رفسنجان تبریک بگویم، این تیم نشان داد جایگاه بی‌جایی در جدول نداشته است. واقعاً مس رفسنجان تیمی گردن کلفت و بسیار خوبی است و این سخت‌ترین بردی بود که کسب کردیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و یکی از سنگین‌ترین بازی‌ها برای دو تیم بود. نساجی و مس در ادامه راه حرف‌های زیادی خواهند داشت و به اعضای تیمم تبریک می‌گویم. ما مستحق برد بودیم و موقعیت‌های گل ما بیشتر از مس بود. البته آنها هم موقعیت گل داشتند و در ابتدای نیمه دوم خیلی به ما فشار آوردند و در ادامه رفته رفته بازی را در اختیار گرفتیم، به گل دوم هم رسیدیم و سه امتیازی با ارزش کسب کردیم. یک خسته نباشید جانانه هم به بازیکنانم می‌گویم. من شرمنده آنها هستم که نمی‌توانم کاری برای آنها انجام دهم و این برد را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم که با توجه به مشکلات تیم، نمی‌توانند بازی‌های تیم‌شان را در شهر خود ببینند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به حاشیه‌های بازی گفت: ربیعی برای تیمش می‌جنگید. قطعاً ما باید جوابگوی هواداران تیم‌مان باشیم. اصلاً چیز خاصی در این بازی نبود و طبیعی است که در فوتبال با توجه به هیجاناتش اتفاقاتی در بازی‌ها باشد، ولی هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 754818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟