الهامی: بازیکنان نساجی جزو بهترین‌های لیگ و شایسته حضور در تیم ملی هستند

هدایت نساجی در لیگ بیست و یکم به عهده «ساکت الهامی» است. نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل تراکتورمتوقف شد. نساجی با 21 امتیاز در رده نهم لیگ برتر قرار دارد. نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف فجر سپاسی شیراز برود.

به گزارش رکنا، «ساکت الهامی» در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه نساجی، در خصوص عملکرد این تیم در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل اول با تمام توان وارد بازی ها شدیم. زحمت کشیدیم، تلاش کردیم، اتحاد داشتیم و نتایجی گرفتیم که شاید خیلی ها باور نمی کردند. 

وی افزود: نمی خواهم بزرگنمایی کنم چون آمار مشخص است. تیمی که 11 بازی طعم شکست را نچشیده حتما حرف هایی دارد و باید به آن توجه شود.من در اواسط بازی ها و بعد از بازی با پرسپولیس بود که از سرمربی تیم ملی خواهش کردم به نوع بازی بازیکنان نساجی و عملکرد آنها دقت کند. الان هم که 16 بازی از لیگ گذشته چنین خواسته ای دارم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: نساجی در تمامی این 11 بازی در خانه خود بازی نکرده و مقابل هیچ تیمی در این 11 بازی شکست نخورده است. اگر این آمار متعلق به تیم های دیگر بود قطعا برای آن سرو صدا می شد اما چون ما یک تیم شهرستانیِ کم سر و صدا هستیم توجهی به آن نمی شود. مگر می شود در سطح اول فوتبال ایران یک تیم 11 بازی نبازد و به بازیکنانش توجه نشود؟

الهامی تاکید کرد: سرمربیگری سلیقه ای است، هر مربی می تواند نظرات خود را برای استفاده از بازیکنان داشته باشد اما طبعا شایسته ها باید دیده شوند.نمی خواهم اسم ببرم که کدام بازیکنان ما شایسته دیده شدن و حضور در تیم ملی هستند چون از نظر من همه آنها بهترین هستند اما ای کاش سرمربی تیم ملی به عملکرد بازیکنان نساجی توجه بیشتری می کرد.

وی با اشاره به این موضوع که به خاطر وضعیت میزبانی در مازندران نساجی مجبور است سفرهای بیشتری نسبت به سایر تیم ها داشته باشد گفت: ما در ایام کرونا از  داشتن تماشاگر محروم هستیم، از استادیومی که جهنم حریفان می شود نمی توانیم استفاده کنیم، حتی نمی توانیم از ورزشگاه ساری که در استان مازندران است  بهره ببریم به همین دلیل باید راهی مشهد یا اصفهان شویم. در این شرایط با حمایت مالک باشگاه تیم با پرواز اختصاصی و در آرامش راهی سفرها می شود اما اهالی فن می دانند که همین سفرهای طولانی و رفت و آمدهای پی در پی روی بدن بازیکنان اثر منفی می گذارد.با این وجود بازیکنان نساجی شرافتمندانه جنگیدند تا مردم مازندران سرشان را بالا بگیرند.

سرمربی نساجی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و غیبت برخی از بازیکنان شاهد هستیم نفرات مختلفی به تیم ملی دعوت می شوند که همگی آنها برای ما قابل احترام هستند اما به عنوان یک مربی وظیفه خود می دانم از بازیکنانم که جزو بهترین های لیگ هستند دفاع کنم و تاکید می کنم برخی از آنها را شایسته حضور در تیم ملی می دانم.

کدخبر: 766537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟