الهامی: آلومینیوم اراک توانا و گردن کلفت است

به گزارش رکنا، «ساکت الهامی» سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:  به دکتر بیژن حیدری و تیم داوری او که در بازی ما با فولاد سنگ تمام گذاشتند، خسته نباشید می‌گویم. در برنامه خوب «فوتبال برتر» ثابت شد او چقدر با نظم، ریتم و دوندگی داوری کرده است. حیدری قضاوتی بی‌نقص و عالی داشت. خوشحالم که روند داوری رو به رشد است و داوران از استرس سابق خارج می‌شوند. برای داور بازی فردا و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که سربلند از زمین بیرون بیایند.

وی با تمجید از شاگردان رسول خطیبی گفت: جدول همه چیز را نشان می‌دهد. آلومینیوم تیمی بسیار باکیفیت، باکلاس و دارای سبکی خوب است که جایگاه مناسبی در جدول دارد. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم و به نظرم حریف از مجموعه،‌ کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی بهره می‌برد. تیمی که در سال دوم حضورش در لیگ برتر به این جایگاه (چهارم) جدول می‌رسد، بسیار توانا و گردن‌کلفت است. پیش‌تر با چند بازیکن فعلی آلومینیوم هم سابقه همکاری داشته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه بازی بسیار دشوار، تاکتیکی، فیزیکی، پُرفشار و خوبی را پیش‌بینی می‌کند، خاطرنشان کرد: بازیکنان نساجی شرایط بسیار خوبی دارند و این مسابقه برای ما بسیار حائز اهمیت است. با جایگاهی که داریم، کیفیتی که ارائه می‌کنیم و تیم‌هایی که پشت سر گذاشته‌ایم، به شرایطی رسیده‌ایم که آمادگی کامل را برای بازی‌ها داریم. بازیکنان ما جسارت، جنگندگی و شجاعت دارند و تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد، پیروز می‌شود.

الهامی در مورد غایبان نساجی مازندران مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: یکی دو بازیکن مصدوم داریم، اما اگر فقط 11 نفر هم باشیم، برای پیروزی بازی می‌کنیم. تیم خوب آلومینیوم هم به دنبال کسب امتیاز است و ان‌شاءالله بازی باکیفیتی از آب دربیاید که تیم شایسته پیروز شود.

وی درباره شرایط مهدی نظری پس از مصدومیتی که پشت سر گذاشت، بیان کرد: او به جمع ما اضافه شده و جزو بازیکنان سرحال ماست. اگر شرایط مهیا باشد و کادر فنی تصمیم بگیرد، نظری مقابل آلومینیوم بازی می‌کند.

کدخبر: 751235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟