مدیر غیر ورزشی مدیرعامل پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . پرسپولیس همچنان با چالش بلاتکلیفی مدیریتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، شب گذشته مجید صدری در صفحه اینستاگرام خود از سرپرستی مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد. البته پیش از این قابل پیش بینی بود.

مهرعلی باران چشمه و رضا درویش دو گزینه‌ای بودند که نام شان به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شد. به نظر می‌رسد حضور درویش به طور کامل منتفی شده و به دلیل برخی مسائلی که در فضای مجازی برای مهر علی باران چشمه به وجود آمد وی اعلام کرد تمایلی برای قبول این مسئولیت ندارد.

اما به گفته برخی منابع خبری همچنان حضور این مدیر در باشپاه پرسپولیس منتفی نشده است حتی شب گذشته یکی از پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد که یکی از معاونین سابق باشگاه پرسپولیس با وی وارد باشگاه می شود.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال هم بارها اعلام کرده در پست خود باقی می مانند؛ البته این موضوع در عین حال می تواند نشانه تمایل قلبی او هم باشد.

بر همین اساس حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیر ورزشی با محدودیت‌هایی مواجه است و با توجه به انتخاب‌های غیرورزشی هم که در وزارت ورزش صورت گرفته است، به نظر می‌ رسد مدیرعامل جدید پرسپولیس هم یکی از افراد خارج از حوزه ورزش خواهد بود. 

با این حال وضعیتی پرسپولیس با پنجره بسته و چالش حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه و دست به گریبان شده به نظر می‌رسد که وزیر ورزش خیلی زود تصمیم نهایی در مورد انتخاب مدیرعامل و معرفی اعضای هیئت مدیره را بگیرد تا این باشگاه با چالش جدیدی مواجه نشود.

کدخبر: 761417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟