چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می شود؟ + فیلم
حجم ویدیو: 13.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 11بازی و 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، ۱۶ شهریور سال جاری جعفر سمیعی از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس کنار رفت.

از استعفای مدیر قبلی ۱۰۹ روز می‌گذرد و در این مدت مجید صدری به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس عهد دار کار مدیریتی باشگاه است که در این مدت گزینه های زیادی به عنوان مدیرعامل جدید مطرح شد که برخی از گزینه ها فقط به عنوان گمانه زنی مطرح شده و وزارت ورزش و جوانان هیچ مذاکره ای با برخی گزینه ها نداشته است.

اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی بحث مدیرعاملی سوژه داغ محافل خبری پرسپولیس بود که مهمترین گزینه ها علی اکبر طاهری، محمد دادگان، سیروس محجوب، مهر علی باران چشمه، رضا درویش و البته مجید صدری مطرح شد.

قرار بود جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس روز اول دی برگزار شود که این جلسه لغو و به روز چهارشنبه هشتم دی ماه سال جاری موکول شد که در این جلسه قرار است دو وزیر اقتصاد و دادگستری برگزار می شود. 

یک کد برای هواداران پرسپولیس اینکه به نظر می‌رسد برخلاف هفته گذشته شانس یک گزینه دیگر بیشتر از افراد مطرح شده در هفته گذشته است‌.

کدخبر: 755570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی پور دبیر گروه: وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟