صحبت های سخنگوی فدراسیون درباره مجوز حرفه ای سازی سرخابی ها + فیلم
حجم ویدیو: 51.47M | مدت زمان ویدیو: 00:05:59

لیگ قهرمانان آسیا با نام رسمی ای‌اف‌سی چمپیونز لیگ، یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است. لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برگزار می‌شود. لیگ قهرمانان آسیا از سال ۱۹۶۷ و با نام جام باشگاه‌های آسیا آغاز گردید. لیگ قهرمان آسیا در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان آسیا تغییر نام داد.

به گزارش رکنا ورزشی، سید مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس و مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز نشستی را در مرکز ملی فوتبال ایران با حضور سهیل مهدی، شهاب عزیزی‌خادم، داریوش مصطفوی(رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای) و سعید عباسی(رئیس کمیته بدوی مجوز حرفه‌ای) درباره مجوز حرفه‌ای دو باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردند.

در جریان این نشست راهکارهای دریافت مجوز قطعی حرفه‌ای سازی برای سرخابی‌ها بررسی و در نهایت اعلام شد آنها مشکلی برای دریافت این مجوز و حضور در صل آتی لیگ قهرمانان ندارند.

در همین حال حسین شریفی در حاشیه نشست کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال موارد مهمی را بر زبان آورده که در زیر آن را می‌بیند: امروز در مورد این مسائل صحبت کردیم تا خروجی آن به ۲ باشگاه ارائه شود. زمان زیادی باقی نمانده است. سعی می‌کنیم تا آنجایی که در توانمان باشد، مشکلات مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها را حل کنیم.

وی در مورد حضور عزیزی خادم در این جلسه عنوان کرد: عزیزی خادم از همان اول، دغدغه مجوز حرفه‌ای را داشتند. او دغدغه تمامی باشگاه‌ها را درک می‌کند. امروز این جلسه با پیگیری‌های عزیزی خادم برگزار شد. او مشکلات سرخابی‌ها را می‌داند و می‌خواهد هر چه سریع تر، آن را حل کند تا این ۲ باشگاه آرامش داشته باشند. وقتی عزیزی خادم به این جلسات می‌آید، یعنی می‌خواهد مشکلات را حل کند. ۷ باشگاه برای مجوز حرفه ای، اقدام کردند. این باشگاه ها، استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و فولاد باشگاه‌هایی بودند و مجوزشان قطعی یا مشروط صادر شد. ۲ باشگاه دیگر، به صورت حرفه‌ای این کار را انجام ندادند. بحث ما در خصوص تیم‌هایی بود که مجوز حرفه‌ای آن‌ها صادر نشده است. سپاهان، گل گهر و فولاد به صورت قطعی مجوزشان، صادر شده و مشکلی ندارند. فدراسیون فوتبال، رنگی نیست و به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه می‌کند. اگر عزیزی خادم در مراسم صنعت نفت حاضر شد، تنها به دعوت مشاور عالی رییس جمهور بوده است.

کدخبر: 753190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟