کمالوند: یک صحنه سرنوشت بازی را عوض کرد
حجم ویدیو: 40.26M | مدت زمان ویدیو: 00:05:29

به گزارش رکنا؛ فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم را با اشاره به پنالتی مشکوک تیم حریف شروع کرده و گفت: بازی بسیار خوبی بود ولی یک صحنه سرنوشت بازی را تغییر داد. داور در دقایق تلف شده وقت های اضافه نیمه اول پنالتی را اعلام کرد که به نظر من درست نبود. در آخرین لحظه ای که تیم می خواست راهی رختکن شود، برد از دست ما خارج شد. 

وی درخواست جالبی از فدراسیون و کمیته داوران داشت: اگر این پنالتی درست نباشد من از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال مودبانه، بدون جنجال، بدون اعتراض و دعوا تقاضا دارم که حق مان را بدهند. در بازی که مسلط بودیم و می توانستیم ببریم، آن صحنه کاملا سرنوشت بازی را تغییر داد. نه به کسی حرفی زدیم و نه الان اعتراضی داریم. خیلی صادقانه و شفاف می گویم که حق ضایع شده ما را به هر نحوی که هست برگردانند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به شرایط سخت مالی تیمش تاکید کرد: با وجود اینکه ما از نظر بودجه، ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم ولی تیم خوبی داریم. ما کل تیم مان را با میانگین 700 میلیون تومان بستیم. شاید قرارداد یک بازیکن تیم های بزرگ اندازه کل تیم ما باشد. بازیکنان ما باشرف بازی می کنند و تا الان ریالی دریافت نکرده اند. نمی دانیم که اصلا دریافتی خواهیم داشت یا خیر؟ مشکلات وقتی زیاد می شود تمرکز مربی دیگر روی مسائل فنی نیست. این شکست را گردن کسی نمی اندازم ولی شدیدا اعتقاد دارم که پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد. شاید اگر ما برنده راهی رختکن می شدیم اصلا در نیمه دوم بازی دیگری انجام می شد.

کمالوند با تمجید از عملکرد تیم آلومینیوم گفت: فوتبال اراک شایسته این جایگاه است. در مقطع دوم حضورم در اراک خیلی به صعود نزدیک بودیم. اگر اتفاقات بازی مان در انزلی به روال طبیعی بود، خیلی زودتر می توانستیم صعود کنیم. من خیلی خوشحالم که تیمی با این پشتوانه اقتصادی خوب و هواداران علاقه مند در لیگ برتر حضور دارد. جای آلومینیوم در لیگ برتر خالی بود. تیمی که زمین خوب دارد، ساختار خوب دارد باید در لیگ برتر باشد. البته معتقد هستم که بچه های ما امروز پا پس نگذاشتند با وجود اینکه از هیچ لحاظی با تیم اراک قابل مقایسه نیستیم. ما خیلی دیر شروع کردیم و از نظر سخت افزاری و بودجه هم قابل مقایسه با آلومینیوم نبودیم. آلومینیوم را تیم استخوان داری دیدم که بازیکنان باتجربه ای دارد. فکر می کنم که آلومینیوم حتی امسال می تواند برای سهمیه بجنگد و پتانسیل چنین کاری هم دارد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در واکنش به سوالی در مورد شرایط تیم ملی و حواشی اخیر پیرامون این تیم گفت: ترجیح من این است که خیلی در این مورد صحبت نکنم.

کدخبر: 741913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟