آریاکیا: تنها باخت پرسپولیس را ما ثبت کردیم

به گزارش رکنا،  آلومینیوم اراک در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فولاد را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. آلومینیوم اراک روز دوشنبه در هفته سوم مسابقات لیگ فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس برود. بر همین اساس با "پوریا آریاکیا" بازیکن این تیم گفتگوی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

پوریا آریاکیا بازیکن تیم آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: فولاد تیم بسیار ریشه‌دار و خوبی است ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی مقابل آن‌ها داریم. در نیمه اول سعی کردیم فولاد را کنترل کرده و بازی را در دست بگیریم. در نیمه دوم اما با تعویض‌هایی که آقای خطیبی انجام دادند تیم کمی هجومی‌تر شد و توانستیم با استفاده از بی‌نظمی حریف به گل برسیم سه امتیاز کامل این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد گلزنی در این دیدار و قرار گرفتن در تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر ادامه داد: در آلومینیوم بیشتر تاکید خطیبی به کار دفاعی است. به همین خاطر من هم بیشتر کار دفاعی انجام می‌دهم، اگر شرایط وجود داشته باشد گلزنی هم می‌کنم. حقیقتش را بخواهید هفته پیش سر تمرینات به هم‌تیمی‌هایم گفتم: خیلی دوست دارم بتوانم در این دیدار گلزنی کنم که خداراشکر این اتفاق هم افتاد. واقعا گلزنی مقابل فولاد خیلی بهم چسبید. از اینکه توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم، و در تیم منتخب هفته هم قرار بگیرم خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که این روند خوب ادامه‌دار باشد باز هم بتوانم به تیمم کمک کنم.

دفاع چپ تیم آلومینیوم اراک درخصوص همکاری با رسول خطیبی گفت: خطیبی مربی ثابت‌شده‌ای هستند و در کارش ماهر است. او توانست بعد از 18 سال آلومینیوم اراک را به لیگ برتر بیاورد که این اصلا چیز کمی نیست. من سال گذشته هم در پیکان شاگرد او بودم. ولی بعد از مدتی بدلیل مشکلات پیش آمده هر دو ما از پیکان جدا شدیم به آلومینیوم آمدیم. البته اوایل حضورم آقا رسول پستم را تغییر دادند.  او مرا را از گوشه چپ(وینگر) به پست دفاع منتقل کرد که خوشبختانه این تغییر موفقیت‌آمیز بود و توانستم از پس آن بربیایم. واقعا از اینکه با خطیبی کار می‌کنم، خیلی خوشحالم. هدفم این است که پاسخ اعتمادش را با عملکرد خوبم بدهم.

مدافع تیم آلومینیوم اراک در مورد اینکه فکر میکند این تیم بتواند در ادامه رقابت‌ها نتایج خوبی با رسول خطیبی کسب کند گفت: بله صد در صد. ما خیلی تمریناتمان را منظم انجام می‌دهیم همه چیز در تیم ما به نحو احسنت پیش می‌رود. جدا از این رسول خیلی مربی بادانشی هستند واقعاً در کارش ماهر است. البته این را هم باید بگویم که تیم ما نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر هزینه آنچنانی نکرده است. ولی ما با توجه به شناختی که از توانایی‌‌های خودمان داریم، می‌دانیم که آلومینیوم می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ولی خوب بدلیل به خدمت گرفتن بازیکنان جدید روند هماهنگی بچه‌ها باهم کمی زمانبر است که امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

آریاکیا در مورد پیشبینی‌اش از بازی بعدی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است. در سال‌های گذشته به خوبی ثابت کرده که میتواند نتایج بزرگی را رقم بزند و تاریخ‌سازی کند. به هرحال بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. اما فراموش نکنید سال گذشته توانستیم تنها باخت تیم پرسپولیس را در لیگ رقم بزنیم. بدون شک فردا هم بدنبال تکرار نتیجه فصل گذشته مقابل این تیم هستیم. امیدوارم که این بازی هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم، دست پر از زمین خارج شویم.                                                                                                                                                                                                                          

کدخبر: 735054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟