داداش‌زاده: لک این‌ روزها گل‌های بدی می‌خورد/ پرسپولیس آرامش ندارد

به گزارش رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در هفته سوم رقابت‌های لیگ‌ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت این دیدار در نهایت با برتر یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید. بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در خصوص کارشناسی این دیدار گفت‌وگویی داشت که در ادامه می‌خوانید: به نظرم پرسپولیس بازی خوبی را انجام نداد، مستحق شکست بود. متاسفانه در روزی که پرسپولیس بد بازی کرد «حامد لک» هم مدد نداد. دروازه‌بانی که همیشه عالی بود، به نیکی از او یاد می‌شد، این روزها گل‌های بدی می‌خورد. انصافاً باید بپذیریم که آلومینیوم بازی خوبی را نمایش داد و مستحق سه امتیاز بود. شاید اگر همین روند ادامه پیدا می‌کرد گل‌های بیشتری می‌خوردیم. متأسفانه پرسپولیس موقعیت صد در صدی هم نداشت و ضعیف‌تر از این حرف‌ها عمل کرد.

*پرسپولیس آرامش ندارد

وی افزود: به گمانم، بهترین شخصی که می‌تواند مشکلات پرسپولیس را عنوان کند، «یحیی گل‌محمدی» است. دیروز مشخص بود که این تیم آرامش نسبی ندارد. این پرسپولیس با پرسپولیس سال گذشته متفاوت است. ما قبل از بازی با استقلال تاجیکستان مشکلاتی داشتیم که برطرف نشد. در بازی با الهلال هم کوتاهی کردیم، که همین باعث شد سه امتیاز بازی را از دست بدهیم. که شوک این شکست هنوز به تیم وارد است و امروز هم مشاهده کردیم که ما علارغم اینکه واقعا بازیکنان خوبی را جذب کردیم اما آن‌ها نتوانستند جواب پس بدهند.

*سمیعی با وجودعملکرد خوب رفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال پیش هم پرسپولیس خریدهایی این چنینی داشت اما آن‌ها با شرایط، خودشان را وفق دادند و ما نتایج خوبی را شاهد بودیم. اما امسال بعد از استعفا و رفتن سمیعی، شرایط تغییر کرد. متأسفانه وی با وجود عملکرد خوب، بی‌دلیل رفت و مدیرعامل مشخص نشد‌. بعد هم که آقای صدری آمدند. حقیقتا نمی‌دانم که اختیارشان تا چه اندازه بود و هست اما متأسفانه فقط اسم سرپرست باشگاه را به یدک کشیدند که همه‌ی این‌ها مشکلات تیم را بیشتر و بیشتر کرد، این مسائل دیروز خودش را مقابل آلومینیوم بیشتر نشان داد.

*شادابی مقابل نساجی

بهزاد داداش‌زاده با اشاره به کیفیت بازی پرسپولیس عنوان کرد: درست است که پرسپولیس مقابل نساجی پیروز شد و سه امتیاز را گرفت؛ اما ما شادابی سال گذشته را نداشتیم. در صحنه‌های بازی دیدیم که این تیم بیشتر در لاک دفاعی قرار می‌گرفت که در نتیجه آن نساجی مشکلات زیادی برایمان به وجود آورد بازیکنان ما را تحت فشار می‌گذاشت.

*دلیل شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

پیشکسوت پرسپولیس  اضافه کرد: فکر می‌کنم «رسول خطیبی» آنالیز خوبی از تیم پرسپولیس داشت، به همین دلیل توانست سه امتیاز بازی را کسب کند. این باخت کار را برای آقای گل‌محمدی و شاگردانش سخت کرد. از این به بعد هر هفته کار دشوارتر می‌شود. مگر اینکه تکلیف مدیرعامل مشخص شود. به نظرم باید مدیرعاملی سرکار بیاید که بتواند با خودش پول بیاورد و به بچه‌ها برای روحیه پول تزریق کند.

*تقابل با گل‌گهر

وی درباره تقابل پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: پرسپولیس باید بتواند با گرفتن سه امتیاز از تیم گل‌گهر شروع به کار کند. من ابتدای فصل هم گفتم اگر پرسپولیس مشکلاتش حل نشود سال سختی را در پیش داریم و این برای طرفدارها سال غمگین‌انگیزی خواهد بود.

 

کدخبر: 735773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟