میرجوان: بی پولی نفت کار ما را سخت کرده است

به گزارش رکنا، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد شب گذشته و در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر پدیده مشهد را با یک گل شکست دهد. هدایت تیم  نفت مسجد سلیمان به عهده فراز کمالوند است. نفت مسجد سلیمان به دلیل اختصاص پیدا نکردن بودجه به تیم‌های نفتی لیگ برتر با مشکلات مالی بسیاری در لیگ بیست و یکم مواجه است. 

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص برتری تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: بازى بسیار خوبى را از هر دو تیم شاهد بودیم. بازیکنان ما از همان ابتدای کار برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند. گرچه ما تیم برتر میدان بودیم ولی اگر بازیکنانمان دقت بیشتری به خرج می‌دانند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری برنده این بازی باشیم؛ اما مهم ٣ امتیاز این دیدار بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که در جریان هستید ما آخرین تیمی در لیگ‌برتر بودیم که تمریناتش را آغاز کرد؛ منتهی با این وجود پیشرفت خوبی از لحاظ فنی داشتیم. خداراشکر تیم ما شرایط روحی مطلوبی دارد تمریناتش را هم به صورت منظم انجام می‌دهد. ولی امیدواریم که مسئولین تیم هرچه زودتر مشکلات مالى بازیکنان را حل کنند. چون ما هیچ دریافتى تا به اینجای کار نداشتیم این موضوع خیلی کار را برایمان سخت کرده است.

کدخبر: 735101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟