کتک کاری در لیگ برتر فوتسال +فیلم
حجم ویدیو: 6.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش گروه ورزشی، در پایان این دیدار شماری از بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم با همدیگر درگیر شدند و جو سکوها نیز ملتهب شد و حوادث ناخوشایندی را رقم خورد که با دخالت ماموران انتظامی مهار شد.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در پی درگیری‌های پایانی دیدار امروز این تیم با شهروند ساری گفت: ورزش عرصه رشد است و باید بیاموزیم که اخلاق را نبازیم.

«جواد اصغری مقدم» شامگاه پنجشنبه در پایان نخستین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر در سالن فجر ساوه افزود: با خاطیان برخورد می‌شود چرا که تنش در هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و انتقاد از کیفیت داور دوم و سوت هایش نیز در این رقابت وجود دارد.

وی معتقد است: این داور در همان دقیقه نخست بازی از کارت زرد استفاده کرد که به‌طور معمول حتی برای خطاهای شدید چنین تصمیمی گرفته نمی‌شود و این مسئله نشان از تمرکز نداشتن او بر جریان مسابقه بود.

سرمربی سن‌ایچ افزود: تصمیم‌های داور این مسابقه که منجر به اخراج بازیکن سن‌ایچ و عصبیت بازیکنان شد، در اتقاقات پایان مسابقه تاثیرگذار بود و از وقوع این رفتارها متاسف هستیم.

وی در مورد نمایش شاگردانش، گفت: بازی خوبی نبود و موقعیت‌های فراوانی را در نیمه اول از دست رفت اما بازیکنان هم به‌نوعی خود را از پیش برنده تلقی کردند و در حالیکه بین دو نیمه هشدار و تذکر بابت جدی گرفتن حریف داده شداما موقعیت‌های نیمه دوم یکی پس از دیگری از کف رفت.

اصغری مقدم گفت: در نیمه دوم وقتی توپ‌های سن‌ایچ به گل تبدیل نشد از سوی حریف غافلگیری رخ داد و چهار گل دریافت شد.

وی برد را به تیم شهروند تبریک گفت و افزود: باید از این مسابقه درس گرفت و با تمرین و کار بیشتر در مسابقات آینده نتایج مطلوبی کسب کرد.

سرمربی شهروند: فوتسالیست‌های ساوه همیشه اخلاق‌مدار بودند

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری نیز گفت: اتفاقاتی که در پایان رقابت امور رخ داد تعجب برانگیز بود.

«رضا لک» افزود: ساوه و مردم این شهر را با توجه به سابقه پیشین به‌خوبی می‌شناسم و هرگز درگیری و دعوا در سالن‌ها ندیدم و اتفاقات پایان بازی امروز عجیب بود.

وی گفت: برای ورزشکاران ساوجی و باشگاه سن‌ایچ نیز اخلاق‌مداری حرف اول را می‌زند و مشاهده صحنه درگیری قابل درک نیست.

سرمربی شهروند ساری توضیح داد: قضاوت داوران این مسابقه در نتیجه بی‌تاثیر بود اما در صحنه اخراج بازیکن سن‌ایچ آن هم در نیمه زمین به‌نظر می‌رسد که شتاب‌زده قضاوت شد و باید دید که بازیکن به داور چه چیزی گفته است.

لک در خصوص کیفیت رقابت امروز گفت: مسابقه دارای کیفیتی خوب و درگیرانه بود و هر دو تیم تهاجمی بازی کردند.

وی افزود: هدف شهروندکسب سه امتیاز و کم کردن فاصله با صدر جدول بود و تیم سن‌ایچ هم که در نیم فصل تقویت شده بود در پی کسب رتبه های بالای جدول بود.

سرمربی شهروند ساری اظهارداشت: در نیمه نخست بازی تیم شهروند سازی روی غافلگیری گل خورد اما در نیمه دوم با تعویض‌های مناسب، بستن فضا بر روی بازیکنان دریبل زن و دونده حریف و دقت بالای بازیکنان در نواختن ضربات آخر موفق شد چهار گل وارد دروازه سن‌ایچ کند.

دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه و شهروند ساری در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران به میزبانی ساوجی‌ها با حساب چهار بر سه به سود شمالی‌ها پایان یافت.

در پایان این دیدار شماری از بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم با همدیگر درگیر شدند و جو سکوها نیز ملتهب شد و حوادث ناخوشایندی را رقم خورد که با دخالت ماموران انتظامی مهار شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟