هر روز به موبایل بشار زنگ می‌زنم تا به او روحیه بدهم

جاسم کرار، بازیکن عراقی تیم صنعت‌نفت آبادان از رویارویی با تیم سابقش تراکتور‌سازی حرف می‌زند.

* با بشار صحبت کردی و فوت مادرش را به او تسلیت گفتی؟

برای بشار، پست گذاشتم و فوت مادرش را به او تسلیت گفتم. غم بشار من را هم به عنوان یک هموطن ناراحت کرد. باور کنید خیلی بشار را دوست دارم و مادرش را مانند مادرم می‌دانم. اتفاقاً بعد از شنیدن خبر فوت به بشار زنگ زدم و به او تسلیت گفتم. این کار را الان چند روز است که انجام می‌دهم تا بالاخره کمی به بشار بازیکن خوب، تکنیکی و بااخلاق کشورم روحیه بدهم.

* بشار در تیم ملی عراق، شماره پیراهن قبلی‌ات یعنی شماره ۱۳ را می‌پوشد، او از تو برای پوشیدن این شماره اجازه گرفت؟

بله، بشار به من قبلاً زنگ زده بود و من هم به او گفتم شماره ۱۳ برازنده توست و به تو می‌خورد. باور کنید بشار بدون تردید بهترین بازیکن فعلی تیم ملی عراق است و در پرسپولیس هم همه کیفیت بالای فنی او را دیده‌اند. بازیکنی که در حد بالایی بازی می‌کند و توانایی فنی اش برای هر تیمی نعمت است.

* در مورد بازی با تیم سابقت چه صحبتی داری؟

بالاخره این بازی هم مانند بقیه بازی‌هاست و ما در خانه فقط به دنبال پیروزی بر حریف هستیم و به سه امتیاز بازی احتیاج داریم تا خودمان را در جدول بالاتر بکشیم.

* اگر به تراکتور گل بزنی شادی می‌کنی؟

من سه سال در تراکتور بودم به خاطر همین و به احترام طرفداران تراکتور اگر به این تیم گل هم بزنم شادی نخواهم کرد.

* تماشاگران نباشند کارتان برای پیروزی مقابل تراکتور دشوار نمی‌شود؟

فعلاً که حکمی ابلاغ نشده، اما طرفداران ما اگر در ورزشگاه هم نباشند قلب‌شان با صنعت‌نفت است. به همین دلیل با موج‌های مثبتی که برای ما می‌فرستند احساس‌شان را در کنار خودمان داریم.

* تیم ملی عراق هم با نتیجه‌ای سنگین بازی را به آرژانتین واگذار کرد.

کسی انتظار نداشت تیم ملی عراق، آرژانتین را شکست بدهد. بازیکنان ما هم کمی استرس داشتند، چون بالاخره رودرروی بازیکنان و تیم بزرگی بازی می‌کردند با این وجود نمایش نسبتاً قابل قبولی داشتند و دو، سه فرصت گلزنی را هم از دست دادند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 425477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟