برانکو از تعقیب‌کننده جدی استقبال می‌کند!

برخلاف آنچه گفته میشود سرمربی سرخ ها از حضور تیم های قدرتمند برای رقابت با پرسپولیس استقبال می‌کند. او به خوبی می‌داند این روند، تنبلی ناخودآگاه را در تیمش ایجاد خواهد کرد و این موضوع در مسابقات آسیایی گریبان گیر سرخ ها خواهد شد.
در لیگ شانزدهم سپاهان، استقلال Esteghlal و تراکتورسازی علی رغم جذب بازیکنان مورد نظر، نتوانستند رقیبی جدی برای پرسپولیس باشند و شاگردان ایوانکوویچ سه هفته مانده به اتمام لیگ در تبریز جشن قهرمانی را برگزار کردند اما در آسیا اوضاع متفاوت بود و آن ها تا لحظه پایانی بازی با الوحده از صعود مطمئن نبودند. این دوگانگی در مسابقات مختلف، بدون شک پرسپولیسی ها را آزار میدهد و حتی سبب لطمه خوردن آن ها نیز میشود.
در فصل جاری نیز تیم های همیشه مدعی، در حد و اندازه های خود ظاهر نشده اند و تا این جای کار، فاصله امتیازی زیادی تا پرسپولیس دارند. شاید گمان شود، برانکو از این موضوع خوشحال است اما پروفسورِ قرمزها از این بابت خرسند نیست و دوست دارد، در لیگی به رقابت بپردازد که چند تیم مدعی عنوان قهرمانی باشند. البته این اتفاق، قهرمانی پرسپولیس را به خطر می‌اندازد اما برانکو به کیفیت تیمش اطمینان دارد و میداند شاگردانش توانایی پیروزی خارج از رقابت با لیگ برتری ها را دارند و می‌توانند با استفاده از رقابت شدید در لیگ برتر، آمادگی شان را نیز افزایش دهند.
بنابراین سرمربی تیم پرسپولیس در انتظار یک تعقیب کننده‌ی جدی است. تیمی که تا پایان فصل همراه با پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد و اجازه ندهد سرخ ها خیلی زود قهرمان شوند و پس از آن شرایط بازی را از دست دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟