نیمکتی در حد درخشش در آسیا

علیرضا منصوریان دیشب در جم شهری کوچک در جنوبی ترین نقطه ایران چهارمین شکست خود در شش هفته ابتدایی لیگ برتر را تجربه کرد تا تیره روزی های استقلال Esteghlal در لیگ هفدهم ادامه پیدا کند که علاوه بر 11 مرد اصلی داخل زمین، این تیم روی نیمکت خود ستاره های پرشمار و گران قیمتی داشت که هر تیمی آرزوی داشتن یکی از آنها را دارد.
با نگاهی اجمالی به نیمکت ذخیره های استقلال در ورزشگاه تختی جم میتوان با صراحت گفت منصوریان نیمکتی در اختیار دارد که در حد درخشش در بازی های آسیایی و قرار گرفتن در میان مدعیان قهرمانی هستند. ستاره هایی که هر یک کارنامه پرافتخاری در سال های گذشته داشتند و امسال هم با قراردادهایی سنگین آبی پوش شدند؛ اما فرصت حضور در میدان را پیدا نکردند.
از مهدی رحمتی و مجتبی جباری کاپیتان های اول و دوم بگیرید تا نفراتی مثل حسن بیت سعید، وریا غفوری، یعقوب کریمی و ... که حضورشان در هر تیمی می تواند یک غنیمت بزرگ باشد؛ اما حتی با چنین نیمکت قدرتمندی نیز منصوریان نتوانست بحران اردوی آبی ها را دریبل کند تا خود در آستانه دریبل شدن و بیرون رفتن از گود مربیگری استقلال قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305946 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟