ماهینی: 1 درصد شانس و 99 درصد ایمان داریم

پرسپولیس این روزها تمرینات خودش را برای موفقیت در بازی های حساس پیش رو سپری می کند. آن ها دو بازی سخت برابر استقلال Esteghlal خوزستان در لیگ و در برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا دارند هرچند شانس حضور در فینال را تا حدودی از دست داده اند. حسین ماهینی کاپیتان تیم پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی درباره شرایط تیمش در این روزها گفت:« شرایط تیم شرایط خوبی است و تمرینات خیلی خوبی انجام داده و برای بازی برای بازی استقلال خوزستان آماده می شویم. بعد از آن هم به بازی با الهلال فکر می کنیم.»او درباره آینده این تیم گفت:« آینده تیم مشخص است ما مثل پارسال دنبال این هستیم که در لیگ برتر قهرمان شویم و البته در لیگ قهرمانان نیز به موفقیت برسیم.»
کاپیتان پرسپولیس در این باره که آیاپرسپولیس وارد بحران شده است گفت:« فکر نمی کنم تیم با یکی دوتا باخت وارد بحران شود. جالب است که در کشورما موفق می شود را برایش حاشیه زیاد درست می کنند بخصوص برای پرسپولیس که یک تیم بزرگ است. همه دیدند که قبل از بازی با الهلال سر مساله طارمی چه حاشیه هایی برای ما به وجود آوردند. نمی دانم واقعا این حاشیه ها از کجا در می آید. الان هم می گویند 4 بازیکن شب بازی با الهلال از اردو خارج شدند. این اصلا امکان پذیر نیست و از همین جا می گویم چنین اتفاقی که بازیکنان تیمی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب قبل از بازی از اردو خارج شده اند کذب و خنده دار است.»
ماهینی با اشاره به این خبر که می گویند پاداش پرسپولیسی ها پرداخت شده نیز گفت:« ما هنوز پاداش هایمان را نگرفتیم اگر هم گرفتیم- که فکر نکنم گرفته باشیم- به خاطر این بوده که دو تا قهرمانی برای باشگاه آوردیم.بازهم می گویم اگر می گویند گرفتیم-که نگرفتیم- اما تیم را آوردیم بین چهارتیم برتر لیگ قهرمان آسیا که این خودش پاداش دارد. »
او با اشاره به محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی گفت:« الان یک شرایطی پیش آمده که باشگاه دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان است چون از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستیم.من قبلا هم گفته بودم کسانی که برای پرسپولیس بازی کردند و می کنند همه از جان مایه گذاشته و می گذارند. من معتقدم این تیم و این کادرفنی باید حفظ شوند تا مثل این دو سه ساله که توانسته بهترین فوتبال را بازی کند باز هم همینگونه باشد. من فکر می کنم بچه ها تمدید می کنند و مشکلی نباشد و امیدوارم شرایط بهتر شود تا مشکلی خاصی نباشد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟