چرا محمد اصفهانی کم‌کار شده است؟

اصفهانی درباره هنرمندان جوان و نوپای موسیقی ایران گفت: این‌ها توانسته‌اند توجه مردم را جلب کنند، هرچند ممکن است این جلب توجه اساسی، اصولی و درازمدت نباشد، اما همین که توانسته‌اند با ابزار موسیقی مردم را به سمت خود جلب کنند، حتماً قابلیت‌هایی در آنها بوده است.

این خواننده پاپ - سنتی ایرانی معتقد است: قدرت، توانایی و وظیفه‌ای که یک هنرمند دارد، بالاتر از کارهای مقطعی است و ایجاد کاربری صحیح با قابلیت‌های شخصی، رسالت هنری هر هنرمندی را تشکیل می‌دهد.

وی در همین زمینه ادامه داد: امیدوارم دوستان جوانی که اشعار بهنجاری نمی‌خوانند و سعی می‌کنند فقط به دنبال مزاج بازار باشند، قانع شوند که در روال خود تجدید نظر کنند و به این بازار جهت مناسب و پرمعنا دهند.

اصفهانی درباره کم‌کاری خود در سال‌های اخیر گفت: کم‌کاری اخیرم به دلیل اتفاقات پی‌درپی بوده که در زندگی‌ام رخ داده و تنبلی نکرده‌ام، اما امیدوارم در آینده نزدیک این کم‌کاری را با عمل جبران کنم و با توجیه، بار گناهم را سنگین‌تر نکنم!

خواننده موسیقی پاپ با بیان خاطره‌ای صحبت‌هایش را ادامه داد: آلبوم «نون و دلقک» در زمان انتشارش با استقبال مردمی زیادی روبه‌رو شد و همه به من تبریک می‌گفتند اما یکی از استادان تسلیت گفت! علت را جویا شدم و ایشان به من گفتند «کار خیلی خوبی شده است و از الان به بعد باید سلیقه مردم را با همین سطح ارضاء کنی. اگر بخواهی وقفه ایجاد کنی و دست نگهداری، مردم گرسنه منتظرت نمی‌شوند تا از ساندویچ فروشی تو ساندویچ بخرند، می‌روند سراغ اغذیه فروشی پایین‌تر و مشخص نیست ساندویچ فروشی پایین‌تر چه ساندویچی و با چه کیفیتی به آنها عرضه کند؛ مردم غریزه‌ای به نام گرسنگی دارند و طالب غذا هستند و هیچکس هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد».

وی گفت: موسیقی در عین لطافت و در عین هنری بودن، معقوله بی‌رحم و بی توقفی است و کسانی که اعتقاد دارند بهتر می‌توانند کار کنند و برای هنر رسالت قائل هستند، باید دست از تنبلی بردارند.

اصفهانی از انتشار آلبومی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کارهای جدید در دست تولید دارم و زمانی که احساس کردم این کارها به ثمر رسیده‌اند، همچون میوه‌ای که رسیده و دیگر موعد چیدن آن است، در قالب آلبومی به دوستداران موسیقی تقدیمشان خواهم کرد. امیدوارم این آلبوم به زودی منتشر شود و با توقف کمتری بتوانم تا زمان دارم، کارهای بعدی را به مردم تقدیم کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟