نمایش «شیروانی داغ» جامعه من را روایت می‌کند

ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر که از ۳۰ آبان نمایش جدید خود را روی صحنه می‌برد، نمایش «شیروانی داغ» که با اقتباس و دراماتورژی از روی نمایشنامه معروف تنسی ویلیامز آمریکایی برای اجرا آماده‌ شده، از ۳۰ آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به‌ عنوان جدیدترین کارگروه تئاتر «پوشه» و محصول موسسه «پوشه هنر Art پارسی» برای نخستین بار در ایران روی صحنه خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: نمایش «شیروانی داغ» مانند تمام کارهایم به جامعه من ارتباط دارد اما تمایز و تفاوت‌هایی در این نمایشنامه وجود دارد که بعد از تماشای آن اثرش را می‌بینید. این نمایش برخلاف نمایش‌های دیگر داستانی عاشقانه و جذابی را روایت می‌کند و قرار است مفهومی دائمی به مخاطب برساند تا از سالن دست خالی بیرون نروند. این روزها میل به داستان گویی در نمایش‌ها کم‌تر شده و به همین خاطر تاثیری روی مخاطب نمی‌گذارد و بعد از اینکه از سالن خارج می‌شوند چیزی بدست نمی‌آورند.

آقاخانی درپایان درخصوص افتتاحیه این نمایش گفت: همزمان با مراسم افتتاحیه نمایش «شیروانی داغ»، مراسم اهدای جایزه بهترین بازیگر Actor مرد پنجاه و هشتمین جشنواره آسیاپاسیفیک به امیرعلی دانایی برای بازی در فیلم آپاندیس برگزار می‌شود و بسیار خوشحالیم که این اتفاق برای اولین بار در حوزه تئاتر رخ می‌دهد.

گفتنی است؛ نمایش «شیروانی داغ» به کارگردانی ایوب آقاخانی و نویسندگی ایوب آقاخانی، رضا بهاروند و با بازی وحید آقاپور، نسیم ادبی، لیلا بلوکات، امیرعلی دانایی، فرید سجادی حسینی، فریبا متخصص، وحید نفر از ۳۰ آبان تا ۲۰ آذر در ایرانشهر - سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

کدخبر: 438470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟