واکنش ویدئویی فریبرز عرب‌نیا از آمریکا به یک دروغ

فریبرز عرب‌نیا (بازیگر سینما‌و‌تلویزیون) بعد از مدت‌ها غیبت شامگاه جمعه در صفحه اینستاگرام Instagram خود پیامی ویدیوئی را منتشر کرد و نسبت به اخباری که در این مدت از او منتشر شده بود، واکنش نشان داد.

عرب‌نیا در بخشی از پیام ویدئویی خود گفت: نکته‌ای را شنیدم که به دروغ از زبان من گفته شده که من به سبب اینکه در ۳۰ سال حضورم در سینما Cinema مهر و قدر ندیدم بازیگری را کنار گذاشتم و از ایران رفتم. من نه هیچگاه قصد داشتم و نه قصد دارم بازیگری را کنار بگذارم و حتی گمانم این است که اگر من این کار را بکنم بازیگری مرا کنار نخواهد گذاشت.

وی افزود: تنها دلیل کمرنگ بودنم در فضای بازیگری سینما و هنر Art این است که این فضا در حال حاضر به‌هیچ عنوان مورد دلخواه و مطلوب من و خیلی‌های دیگر نیست و فیلمنامه‌ها و آثار خوب بسیار بسیار کمیاب شده است اما این به آن معنا نیست که من از این عرصه دوری گرفتم و باز نخواهم گشت.

این بازیگر Actor ادامه داد: بنده هر وقت که فرصت کنم و فیلمنامه خوبی برای ساختن و بازی کردن باشد، قطعا حضور پیدا خواهم کرد. رابطه بین هنرمند Artist و مخاطبانش بیش از اینکه برای مخاطبان دلچسب باشد برای خود هنرمند دلچسب بوده و حضرات خیالشان راحت باشد که با اردنگی هم نمی‌توانند مرا بیرون کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بعضی از دوستان عزیز چه در ملاقات‌های حضوری و چه در فضای مجازی به من پیشنهاد می‌کنند که از هنر دور نیفتم. چرا که برای هنرمند خوب نیست که مدت طولانی از هنر دور باشد. این موضوع را قبول دارم و آنها درست می‌گویند. من در حال حاضر مشغول نوشتن و خواندن هستم و با دیدن فیلم و پیگیری مسائل روز هنری و اجتماعی، از فضای هنری کمک می‌گیرم تا از این وادی دور نباشم.

عرب‌نیا افزود: امیدوارم در چند سال آینده فراغت بیشتری پیدا کنم و نوشته‌هایم را به چاپ برسانم اما درباره اینکه چه‌زمانی فیلم بعدی از من دیده خواهد شد؛ واقعا نمی‌دانم چه بگویم؛ چون هیچ تصوری از آن ندارم.

بازیگر نقش مختار همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: خواندم و متوجه شدم که رضا رویگری عزیز از من گلایه دوستانه‌ای کرده که از ایشان احوالپرسی نمی‌کنم. فکر می‌کنم که ایشان از اینکه بنده در ایران زندگی نمی‌کنم آگاهی ندارد و نمی‌دانند که امکان دسترسی به ایشان و همکارانم را ندارم. گرچه از ایشان هیچ شماره‌ای هم نداشتم اما همواره از خداوند بزرگ برای ایشان آرزوی خیر، سلامتی Health و تندرستی خیلی سریع را خواستم و همواره نیز می‌خواهم. امیدوارم که این همکار عزیز من در کنار عزیزانشان شاد باشند و با تندرستی روزگار را سپری کنند و از من هم به دل نگیرند. من نه با ایشان که با هیچ کس در ارتباط نیستم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟