خانم بازیگر: نقش‌ها را با وسواس بسیاری انتخاب می‌کنم

ماه چهره خلیلی بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون، درخصوص فعالیت های در عرصه بازیگری خود طی سالها گذشته گفت: از نظر من این برای هر بازیگری نعمت است که از کارنامه خود شرمسار نبوده و بابت هیچ کدام از کارها خجالت نکشد. اینکه کارنامه بازیگر مثبت باشد ادامه راه را برای وی آسانتر می کند. خوشبختانه من از کارهایی که تاکنون انجام داده ام راضی هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: از یک جایی به بعد ترجیح دادم با دقت و وسواس نظر بیشتری به نقشها نگاه کرده و پیشنهادات را بررسی کنم و همین باعث شد تا از بازی در هیچ کاری ناراحت نباشم.

بازیگر فیلم "قلب سفید قاصدک‌ها" در مورد نحوه انتخاب نقش و معیارهای شخصی‌ خود برای حضور در یک پروژه افزود:در درجه اول نقش باید نسبت به کارهایی که تا به حال انجام داده ام متفاوت باشد و همیشه نسبت به این قضیه بسیار سختگیر هستم.

وی فیلمنامه را رکن اساسی سینما خواند و ادامه داد: از نظر من مهمترین معیار برای پذیرش اثر در درجه اول فیلمنامه است. فیلمنامه خوب همه چیز را به خوبی جلو می برد. اگر به شخصه فیلمنامه خوبی را پیش روی خود داشته باشم بازی در فیلم جدی و کمدی زیاد برایم فرقی ندارد.

خلیلی درباره وجود لابی در انتخاب نقش بازیگران اذعان کرد: اطلاع دارم که برخی از کارهایی که انجام می شود با توجه به باندبازی های موجود در سینما صورت می گیرد و یکسری افراد به شکل گروهی سر کار حاضر می شوند مانند اینکه گروهی که سر یک کار با هم هستند سر کار بعدی هم با یکدیگر حضور پیدا می کنند. البته موضوع کار کردن به واسطه روابط موجود در سینما نه تنها در مورد بازیگران بلکه در مورد فیلمبردار، گریمور و یا عوامل دیگر هم صدق می کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

سنجاب رقاص عکاسان را شگفت زده کرد+عکس

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

دختر دانشجو از همکلاسی پسر رکب شومی خورد! / او همه چیز را باخت!

سرنوشت سیاه 2 دختر دانش آموز در مدرسه +عکس

عروس موقت، شوهرش را در دادگاه کتک زد / در تهران رخ داد

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

زنان محجبه هم وسوسه خودنمایی اینستاگرامی دارند! +عکس

 

کدخبر: 423327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟