وضعیت ملکه رنجبر روز به روز بهتر می‌شود/حال روحی بازیگر زیر آسمان شهر بسیار خوب است

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: خدا را شکر وضعیت عمومی مادر نسبت به گذشته خیلی بهتر است و از لحاظ روحی و ذهنی هیچ مشکلی ندارد. کمی ضعف بدنی هست که آن هم با گذشت زمان بهبود پیدا می کند.

اوی درباره روند درمان ملکه رنجبر اضافه کرد: درمان دارویی همچنان روی مادر ادامه دارد. پزشکان کار خودشان را انجام داده اند اما بالاخره در سن مادر روند بهبود کمی طولانی مدت خواهد بود.

وی در همین راستا افزود: مشکلات قلبی که مادرم داشت نیز دیگر وجود ندارد و برطرف شده است. در حال حاضر بیشتر مشکل مادر ایستایی، راه رفتن و ضعف عمومی است که بر اثر کاهش وزن و شاید کهولت سن در او وجود دارد.

ایروانی ادامه داد: کاهش وزن مادر به مصرف زیاد آنتی بیوتیک و از بین رفتن باکتری‌های معده برمی گشت که اختلالاتی را در این هنرمند Artist به وجود آورد و او را با کاهش وزن روبرو کرد که بخش اعظم آن بابت همین موضوع بود.

ایروانی درباره بازگشت ملکه رنجبر به عرصه هنر Art خاطرنشان کرد: مادر در حال حاضر میتواند وارد اجتماع شود اما شاید خود او به دلیل سالمند بودن، وزن و ظاهری که دلخواهش نیست از حضور در محافل اجتناب می‌کند اما فکر می‌کنم اگر مشکل خاصی برای مادر به وجود نیاید بتواند تا ۶ ماه آینده در محافل هنری نه به صورت مستمر اما گهگاه حاضر شود که قطعا برای روحیه او نیز خوب است.

 

کدخبر: 409051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟