نمایندگان استانی، رکنا را به جایگاه واقعی خود رساندند/ اقبال مردمی به رکنا حاصل زحمات خبرنگاران است

به گزارش رکنا؛ در ابتدای این نشست که امروز جمعه سوم شهریور 1402 با حضور مدیرعامل، سردبیر، دبیران سرویس های خبری ، نمایندگان دفاتر استانی رکنا و جمعی از مسئولان این پایگاه خبری برگزار شد، مسعود ابراهیمی ضمن خیر مقدم و تبریک گرامیداشت روز خبرنگار ، مطالبی درخصوص نقش و رسالت خبرنگاران استانی در ارتقای جایگاه رکنا در کشور عنوان کرد.

تلاش خبرنگاران استانها در اوج گیری رکنا به‌سمت اهداف رسانه ای انکار ناپذیر است

مدیرعامل رکنا در ادامه با برشمردن ویژگی های خبرنگار مردمی، از تمامی خبرنگاران استانها خواست تا با انعکاس مسائل، معضلات و ویژگی های جغرافیای محل کار خود و بازتاب خواسته های مردم، رسالت واقعی نمایندگی رکنا را ایفا کنند.

وی افزود: در ابتدای فعالیت رکنا، مردم ما را بعنوان رسانه حوادث کشور می شناختند؛ اما با سیاست گذاری  و برنامه ریزی انجام شده، فعال شدن نمایندگی های استانی و گسترده تر شدن حوزه های خبری، امروز همگان رکنا را فراتر از یک پایگاه خبری می شناسند و در میان خبرگزاری های مطرح کشور نام می برند.

مسعود ابراهیمی با بیان اینکه رکنا اکنون در بیشتر استانهای کشور نمایندگی فعال دارد و این یک امتیاز برجسته محسوب می شود، گفت: قطعا تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خبرنگاران استانها در اوج گیری رکنا به‌سمت اهداف رسانه ای و تبدیل به رسانه مردمی انکار ناپذیر است .

وی در ادامه افزود: رسیدن رکنا به رتبه های مناسب در میان پایگاه های خبری مردمی مرهون زحمات تمامی خبرنگاران و همکاران ما است.

نشست سالانه خبرنگاران شهرستان  رکنا

خبرنگاران به کیفی سازی اخبار و گزارش ها توجه بیشتری  داشته باشند

در ادامه این مراسم، مهدی ابراهیمی، سردبیر رکنا طی سخنانی توجه خبرنگاران را به کیفیت اخبار و گزارش های ارسالی از شهرستان ها جلب کرد.

وی با اشاره به شان و منزلت خبرنگاری، همکاران استانی را به تنوع بخشی بیشتر مطالب و توجه خاص  به ویژگی های سرزمینی، میراث فرهنگی و طبیعت شهرستان ها دعوت کرد و افزود: مردم و مخاطبان ما امروزه بیش از پیش ، نوآوری و خلاقیت  می خواهند و با گذشت زمان و بالا رفتن آمار بازدیدکنندگان رکنا این خواسته به حق و طبیعی بینندگان ما است.

وی افزود: رکنا برای رسیدن به جایگاه برتر در میان رسانه های بخش خصوصی مسیر دشواری را با کمک و همراهی شما خبرنگاران پیموده و  اکنون حفظ و ارتقای این مقام در گرو تلاش بیشتر و بروز خلاقیت و نبوغ حداکثری است.

در ادامه این نشست، دبیران و مسئولان پایگاه خبری رکنا نیز به بیان مطالبی برای بالابردن سطح همکاری نمایندگی های استانی با تحریریه مرکزی رکنا پرداختند.

نشست نمایندگی های استانهای رکنا با طرح مسائل، دغدغه ها و نقطه نظرات خبرنگاران شهرستان ها ادامه یافت و پس از تبادل نظر، راهکارها و تصمیماتی برای تسهیل ماموریت های رسانه ای نمایندگی ها اتخاذ شد.

در پایان این مراسم، استان لرستان بعنوان نمایندگی برتر این دوره معرفی شد و مهدی زکی پور، نماینده رکنا در لرستان از مسعود ابراهیمی، مدیرعامل لوح تقدیر دریافت نمود. همچنین، از تمامی خبرنگاران و همراهان ایشان با اعطای هدایا تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، با توجه به تقارن رویداد اربعین با زمان برگزاری نشست امسال، برخی از نمایندگان استانی رکنا به دلیل پوشش خبری رویداد اربعین در این گردهمایی امکان حضور نیافتند.

کدخبر: 928242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟