طالع بینی شخصی امروز / اول بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که امروز افکارتان به سمت ماجراهای عاشقانه تمایل دارند، پس شاید با تضاد عقل و احساس روبرو شوید. اگرچه به چیزهای عاشقانه فکر می کنید و در دنیای خودتان به سر می برید، اما باید حواس تان به دنیای واقعی هم باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید یک شریک خوب در زندگی باشید. تمام توان تان را به کار بگیرید تا به کسی که در نظر دارید نزدیک شوید. اولین قدم این است که احساسات واقعی تان را به او بروز دهید. امروز حضور یکی از دوستان و یا اعضای خانواده در کنار شما ممکن است برایتان بسیار آزار دهنده باشد. دلیل رفتارهای او برایتان اصلا مشخص نیست، اما این بدرفتاری ها باعث ناراحتیتان هستند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به روزهای خوش گذشته و افرادی که در آن روزها با آنها در تماس بوده اید فکر کنید. لحظات خوبی که به خاطر علایق و سرگرمی های مشترکتان در کنار آنها داشته اید را به یاد بیاورید. سعی کنید اگر اتفاق ناخوشایندی بین شما پیش آمده که باعث سرد شدن این رابطه شده است بار دیگر با پیدا کردن راه حلی برای این مسئله روزهای خوب گذشته را بازگردانید. خودتان را با افراد و دنیای اطرافتان هماهنگ کنید و یادتان باشد که صلح و آرامش را در اولین مرحله باید در درون خود پیدا کنید. ممکن است در رسانه های اجتماعی با شخص جدیدی آشنا شوید و یا به دوست یکی از دوستانتان معرفی شوید. این فرصت را از خودتان دریغ نکنید اما با عجله پیش نروید و جانب احتیاط را رعایت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است. این قدر کار روی سرتان ریخته که حتی فرصت نفس کشیدن هم ندارید. امروز مثل شعبده بازی شده اید که با توپ های زیادی با مهارت نمایش بازی می کند. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود این است که چند قرار ملاقات را به روز دیگری موکول کنید. از شاخ و بال کارها بزنید و کارهایی را که فکر می کنید اضافه اند از برنامه ی تان حذف کنید تا کمی فکر و ذهن تان آرام تر شود. بعضی از بحث ها در جمعی که شما در آن حضور دارید به نظرتان اساسا اشتباه هستند، نگران نباشید شما هم مثل هر شخص دیگری این حق را دارید که نظرات خود را بیان کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شما اعتماد به نفس تازه ای را در وجود خود احساس می کنید که به شما کمک خواهد کرد تا کنترل بیشتری روی احساسات خود داشته باشید و به افکار و ایده هایتان قدرت تازه ای می بخشد. از داشتن نگرش منفی نسبت به تمام دنیا و اتفاقات اطرافتان خودداری کنید. سعی کنید به نیمه پر لیوان نگاه کنید و جنبه مثبت اتفاقت را در نظر بگیرید. با داشتن یک نگرش منفی شما فقط مشکلاتی که وجود دارند را برای خودتان بزرگتر خواهید کرد و این کار هیچ کمکی به حل آنها نخواهد کرد. امروز روز خوبی برای خرید است و با خریدن چیزهایی که مدت ها است لازم دارید احساسی خوب پیدا خواهید کرد، به شرطی که ولخرجی نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون از حمایت و دلگرمی دیگران برخوردارید و اگر احتیاج به کمک داشته باشید به یاری تان خواهند شتافت. البته این حمایت لزوماً به این معنی نیست که باید مشکلی داشته باشید تا کمک تان کنند؛ فقط این که اکنون احساس امنیت می کنید، زیرا می دانید که اگر مشکلی پیش آمد می توانید برای نجات خودتان به آن ها تکیه کنید. اگر امکان اش را داشتید با خانواده و دوستان ترتیب یک فعالیت اجتماعی را بدهید. یک برنامه ی خیلی ساده مثل بیرون غذا خوردن با کسانی که دوست شان دارید می تواند بهترین انتخاب باشد تا چرخش مثبتی در روزتان حاصل شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خیلی از آدم ها تمام دوران جوانی و بزرگسالی خود را در تلاش برای پیدا کردن خود واقعیشان می گذرانند. افکار و ایده های والدین و همچنین محیطی که در آن زندگی می کنیم تأثیر زیادی روی شکل دادن ذهن و شخصیت ما دارد، اما شما باید به این حقیقت پی ببرید که اولین قدم برای پیدا کردن خود واقعیتان این است که آن بخشی از شخصیتتان که تحت تأثیر جامعه و والدین به شما تحمیل شده را پیدا کرده و خود را از شر آن خلاص کنید و امروز روز خیلی خوبی برای این کار می تواند باشد. اگر متاهل هستید تصمیمات و کارهای خود را از شریک زندگیتان مخفی نکنید. دانستن اینکه هر اتفاقی هم که بیفتد او در پایان کار کنارتان خواهد بود کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز باید به سلامت تان توجه کنید، حتی اگر مشکلی ندارید و احساس سلامتی می کنید. بد نیست تغییرات کوچکی در سبک زندگی تان ایجاد کنید، البته تغییراتی که نتایج پایدار به دنبال دارند. اگر به فکر یک برنامه ی ورزشی هستید، مطمئن باشید که همین حالا بهترین فرصت است. اگر می خواهید رژیم غذایی تان را تغییر دهید هیچ زمانی بهتر از امروز نیست. نیازی نیست به چیزهای بزرگ فکر کنید، همین اصلاحات کوچک می توانند در طولانی مدت تأثیر بسزایی را در زندگی شما ایفا کنند. امروز به وضع ظاهر خود آگاهی دارید. چیزی بپوشید که به شما اعتماد به نفس می دهد تا بتوانید امروز را خوب شروع کنید. اما حواس تان باشد که فقط چیزهای ظاهری نیستند که اهمیت دارند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز هر چقدر هم که تلاش کنید انگار یک جای کار می لنگد و به آن نتیجه ای که انتظارش را دارید نمی رسید، بگذارید به شما در پیدا کردن مشکلتان کمک کنیم، شما نمی توانید احساسات خود را مدیریت و کنترل کنید. کارهایی که انجام می دهید هر چند به طور نامشخص، اما تحت تأثیر احساستان قرار دارند. شما با روی باز از توصیه ها و مشورت های دوستان و عزیزانتان استقبال می کنید، اما عملا حرف هایشان روی احساس و کارهایتان اثری نخواهند گذاشت. شاید بهتر باشد در این شرایط به ندای درونیتان گوش کنید و کاری را انجام دهد که احساستان به شما می گوید. انرژی خوشایند نهفته در امروز را با غیبت کردن و صحبت در مورد مسائلی که به شما مربوط نیست خراب نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که هر کار نیمه تمامی را که از گذشته باقی مانده امروز انجام دهید، زیرا ممکن است تصمیم بگیرید که فردا کار کاملاً متفاوت و جدیدی را شروع کنید. برای این که به این امور خاتمه دهید یا تکلیف یک رابطه را روشن کنید باید خودتان را کاملاً به آن هدف بسپارید، حتی اگر تمایل قلبی و علاقه به انجام آن ندارید. اگر نیت خوب داشته باشید این دشواری ها سهل خواهند شد. مصمم باشید و پشتکار به خرج دهید، شاید دیگران با دیدن شما به کمک تان بیایند. امروز گرفتار خیال پردازی شده اید و از دنیای واقعی فاصله گرفته اید. به یاد خاطرات دوران کودکی تان افتاده اید و حال و هوای گذشته در وجودتان زنده شده است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده سخنرانی یا مطلبی که می شنوید یا می خوانید باعث می شود که طرز تفکر شما ناگهان تغییر کند. اطلاعاتی اساسی دریافت می کنید که باعث می شود مفاهیمی که سالها برایتان واضح و مبرهن بود، ارزش خود را از دست بدهد. به این مسائل واقع گرایانه بنگرید تا متوجه شوید که این تغییر آنچنان هم قابل توجه نیست. در دیدگاهی وسیعتر و کلی تر، همه ایده ها از یک منبه نشأت می گیرند. امروز شما حس کشش نسبت به کسی می کنید که در مقام ریاست قرار دارد. رسیدن شما به هم مقدور باشد یا نباشد مهم نیست، در حال حاضر مهم این است که ببینید آیا با هم تفاهم دارید یا خیر. اینکه بعداً چه کاری انجام دهید کاملاً به عهده خودتان است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید. ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند. اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟