فال حافظ امروز / 14 تیر ماه با تفسیر دقیق + فیلم
حجم ویدیو: 14.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

فال حافظ ، فال حافظ ، فال حافظ ، فال حافظ ، فال حافظ

به گزارش رکنا، فال حافظ در بین مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد. فال حافظ به شکل روزانه در رکنا برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ براساس غزلیات حافظ شیرازی تعریف شده است. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید با ما همراه باشید.

فروردین

فروردین

آن یار کز او خانه ما جای پری بود

سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در مقطع زمانی، کمی دچار مشکلات می‌شوی که بسیار زود حل خواهد شد. فرصت‌ها را غنیمت بدان و از فرصتی که در اختیارت قرار داده شده نهایت استفاده را ببر. قدر دوستانت را بدان و در کارها با آنها مشورت کن تا نتیجه‌ بهتری بگیری.‌

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

به آب روشن می عارفی طهارت کرد

علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید

هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد رو به سوی خدا آورید آن وقت دل تان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. به زودی مشکلات شما رفع می‌شود. روزهای خوب در راه است.به زودی به هدف تان دست‌ می‌یابید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

سحرم دولت بیدار به بالین آمد

گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام

تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده‌اند و غم‌هایت به پایان رسیده است. مالی به تو می‌رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس خواهی‌کرد و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار خواهند رفت و تو پیروز و موفق خواهی‌شد.

فـال حـافـظ متولدین تیر

تیر

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید تو مورد اعتماد دیگرانی. پس از تجربه‌ خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. ذات تو مثل آب پاک و بی ریاست. مراقب شیطان و شیطان‌صفتان باش.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

متولدین مرداد

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز

ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند

رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. هر کاری انجام می‌دهی، نیت خالص داشته باش و آن را به خاطر دل خودت انجام بده، نه به خاطر دیگران. در این صورت هرگز پشیمان نخواهی شد و گرفتار قدرناشناسی دیگران هم نمی‌شوی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

شهریور

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

وضع دوران بنگر ساغر عشرت برگیر

که به هر حالتی این است بهین اوضاع

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد زندگی پستی و بلندیهای بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می باید روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند.نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آنها فاصله بگیرید.  روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می نماید. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

مهر

مرا عهدی ست با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

به کام و آرزوی دل چو دارم خلوتی حاصل

چه فکر از خبث بدگویان میان انجمن دارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می‌خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید. اگر تلاش و پشتکار داشته باشید، حسودان و بدخواهان هرگز موفق نخواهند شد. به پندها و اندرزهای افراد  دلسوز و دانا توجه کنید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

متولدین آبان

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم

محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

عهد و پیمان فلک را نیست چندان اعتبار

عهد با پیمانه بندم شرط با ساغر کنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اراده آهنین و همت عالی شما قابل تحسین است، مطمئن باشید با صبوری، تلاش و سخت کوشی به سرمنزل مقصود رسیده و آرزوهای شما تحقق پیدا می‌کند. برخی دوستان فریبکار در اطراف‌تان هستند که نباید به آنها اعتماد کنید. قبل از انجام هرکار و اقدامی خوب فکر کرده و با درایت و عاقبت اندیشی تصمیم گیری کنید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

آذر

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن

مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی

تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید به زودی خبرهای مسرت بخشی دریافت می‌کنید که زندگی شما را تغییر داده و همه غصه‌ها از دل‌تان رخت خواهد بست. نگران نباشید که دوران سختی به پایان می‌رسد. از فرصت‌هایی که امروز در اختیار دارید کمال استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع از سر راه برداشته شود و به مراد دل برسید. نگذارید بداندیشان و بدخواهان شما را از به دست آوردن آنچه می‌خواهید ناامید کنند.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

وصال او ز عمر جاودان به

خداوندا مرا آن ده که آن به

جوانا سر متاب از پند پیران

که رای پیر از بخت جوان به

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید همیشه به دنبال آنچه می‌خواهی نباش، چه بسا آنچه خدا نصیبت کرده به مراتب برایت بهتر از آن چیزی است که آرزویش را داشته‌ای. نصیحت‌پذیر باش و هر حرفی را که نفع تو در آن است بدون درنظر گرفتن گوینده بپذیرید. صبور باشید و نهراسید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

هزار جهد بکردم که یار من باشی

مرادبخش دل بی‌قرار من باشی

من این مراد ببینم به خود که نیم شبی

به جای اشک روان در کنار من باشی

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است! امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

اسفند

زان یار دلنوازم شکری ست با شکایت

گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم

یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید از اینکه دوستانتان از زحماتی که شما برایشان کشیدید، چنانکه باید قدردان نبوده اند، ناراحت هستی. اگر کاری را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟