عکس منشوری از تولد صحرا اسدالهی ! / خانم بازیگر در مسیر ریحانه پارسا !

صحرا اسدالهی / عکس صحرا اسدالهی / استایل صحرا اسدالهی / بیوگرافی صحرا اسدالهی / صحرا اسدالهی بازیگر

بازیگران زیادی این سال ها به جمع هنرمندان ایرانی پیوسته اند که با بازی در چند فیلم و سریال مشهور شده اند. صحرا یکی از این هنرمندان است که در چند سریال تلویزیونی بازی کرده است و بازی در سریال انتن در شبکه خانگی یکی از بهترین نقش های او بوده است.

مدرک کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره دارد و شانس این را داشته است که با فیلم فروشنده اصغر فرهادی وارد سینما شود. فیلمی که برنده جایزه اسکار شده است. صحرا متولد ۷۰ است و چند فیلم کوتاه و مستند بلند را نیز کارگردانی کرده است. 

صحرا اسدالهی

بازیگر سریال انتن نوشت :

.من هنوزم از خوشبختی های به ظاهر ساده سرشار میشم .زندگی یعنی همین دلخوشی هایی کوچیک که به ما توان ادامه دادن میده….من هنوز ذوق این سه چرخه ی زرد با بوق پلاستیکی اش که بابام برام خریده بود تو تمام وجودمه. خدایا شکرت بابت هرچیزی که ازت خواستم و بهم دادی…و هرچی که به داشتنش اصرار کردم و ندادی…..شکر

عکس کودکی صحرا اسدالهی

صحرااسدالهی درتلویزیون هم با سریال هایی مثل دلدار،از یادها رفته،در جست و جوی آرامش،شرایط خاص و …. توانست به شهرت زیادی دست یابد. دو فیلم مستند داستانی بلند ساخته که ۱۳ جایزه بین المللی و ۱۷ بار کاندید شدن را درکارنامه خود دارد که برای فیلم تست دوربین توانست جایزه ی بهترین کارگردانی را از فستیوال windامریکا black moon غنا و ورشوی لهستان…و چندین جایزه ی جهانی را ازآن خود کند.

صحرا اسدالهی

کدخبر: 934722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟