عکس شرم آور و استایل نامشروع روناک یونسی/ بعد از طلاق رد داد !

روناک یونسی / بیوگرافی روناک یونسی / عکس روناک یونسی / روناک یونسی مهاجرت/ همسر روناک یونسی

 روناک یونسی بازیگر 43 ساله دی ماهی سینما و تلویزیون است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. خانم یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.

 روناک یونسی

روناک یونسی عکس های جدیدی از خود را در رفضای مجازی منتشر کرد که بسیاری از مردم پس از دیدن آن شوکه شدند ، تغییر چهره این خانم بازیگر و نوع پوشش آن مردم را حیرت زده کرد.

روناک یونسی

روناک یونسی

 

یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد. وی به همراه خانواده‌اش در کانادا اقامت دارد.روناک یونسی با انتشار تصویری خبر از طلاقش داد.

روناک یونسی

 روناک یونسی یک ازدواج ناموفق داشته و از همسر اولش طلاق گرفته است همسر اولش علیرضا قربانی نقش احمدرضا در سریال رستگاران بود که خود روناک یونسی در نقش خجسته در آن سریال بازی میکرد

روناک یونسی

طلاق و همسر دوم روناک یونسی 

روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری ، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد.مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

کدخبر: 934718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟