ژست های نامتعارف شقایق دهقان و پسرش / از خانم بازیگر بعید بود !

شقایق دهقان بازیگر بانمک و معروف ایرانی می باشد که بیشتر او را در تلویزیون دیده ایم تا سینما. شقایق با بازی در سریال های مهران مدیری به مخاطب شناخته شد و البته معروف اما بعد ها با بازی در سریال “ساختمان پزشکان” در نقش خانم شیرزاد خیلی خیلی معروف تر و محبوب تر شد. تصاویری از فرزند و برادر شقایق دهقان منتشر شده است.

فرزند شقایق دهقان

اخیرا شقایق دهقان به مناسبت تولد 14 سالگی پسرش نویان، تصاویری همراه با او منتشر کرد اما ژست های زننده این عکس ها باعث واکنش کمنفی کاربران شده است و گفته می شود ژست های شقایق دهقان با پسرش بیشتر حالتی شبیه به نامزد ها را دارد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

حیوان آزاری برادر شقایق دهقان

مهریار دهقان، برادر شقایق دهقان امروز در حیوان آزاری به یکی از هشتگ های اینستاگرام تبدیل شد. مهریار دهقان در این فیلم با در دست گرفتن گربه ای سفید رنگ و استفاده از الفاظی زشت، در حال آزار دادن گربه است و در نهایت هم تهدید به سر بریدن او می کند. شیوه ی پخش شدن این فیلم در فضای مجازی مشخص نیست اما آنچه قابل توجه است این است که اعلام شده است از آنجاییکه برادر شقایق دهقان با همسرش دچار مشکل بوده است در آن شرایط روحی (به نوعی برای آزار دادن همسرش) دست به این کار زده است. این در حالی است که ماجرای حیوان آزاری برادر شقایق دهقان توسط خودش اینگونه توضیح داده شده است که : «وقتی به منزل رفته است شخصی با گربه آنجا بوده که نمی بایست آنجا می بوده و همین باعث عصبانیت مهریار دهقان شده است.»

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

کدخبر: 934493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟