این زن قدبلند 3 بچه کوتاه قامت دارد + عکس های باورنکردنی از خانواده متفاوت

زاک رولوف و توری رولوف، که بیش از ۱۲ سال است ازدواج کرده اند و سه فرزند دارند . داستان عاشقانه آنها از اولین قرار ملاقات بسیار طولانی شده است و آنها با انتقادات و نظرات منفی زیادی روبرو شده اند.

با این حال، پیوند شاد آنها همچنان قوی است و این دو ثابت می کنند که عشق هیچ قضاوت و تعصبی ندارد.

هر سه فرزند این زوج کوتاه قامت هستند

این دو از سال 2010 پس از اولین ملاقات در مزرعه خانواده زک با هم بودند. ما هر دو خیلی خجالتی بودیم که واقعاً به هم نزدیک شویم، اما هر دو به یکی از همکارهایمان گفته بودیم که فکر می کنیم دیگری دوست داشتنی است! توری قبلاً در مصاحبه خود گفته بود. یک روز، زاک بالاخره جرات پیدا کرد و از توری خواستگاری کرد و این زوج از آن زمان جدایی ناپذیر بودند.

هر سه فرزند این زوج کوتاه قامت هستند

پس از چهار سال آشنایی، زک در آوریل 2014 از توری خواست که با او ازدواج کند. آنها در جولای 2015 در مقابل 200 مهمان در مزرعه خانواده زک ازدواج کردند. این زوج خوشبخت از آن زمان تاکنون 3 فرزند را در کنار هم دارند.

هر سه فرزند این زوج کوتاه قامت هستند

همه بچه هایشان وضعیت پدرشان را به ارث برده اند.این زوج در مصاحبه خود تأیید کردند که فرزندانشان شرایطی مشابه پدرشان دارند، بچه سوم ما نیز کوتوله است. توری در مصاحبه خود در مورد اعضای خانواده رولوف که مبتلا به آکندروپلازی هستند، می گوید: «این برای ما بسیار عادی است.

هر سه فرزند این زوج کوتاه قامت هستند

توری می گوید که او و همسرش قصد دارند همیشه مدافع کوتولگی باشند. او می گوید که آنها همیشه از پلتفرم خود برای کمک به دیگرانی که به نظر می رسد در شرایط مشابه هستند استفاده می کنند.

در حالی که بسیاری از مردم تمایل دارند بر این باورند که داستان‌های زوج‌های دارای روابط متقابل پایان خوشی ندارند، یک دلیل محکم دیگر وجود دارد که چنین اتحادیه‌هایی شاد و پر رونق هستند.

هر سه فرزند این زوج کوتاه قامت هستند

کدخبر: 930571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟