خانه فوق لاکچری و سرسبز داریوش فرضیایی / شیکی خانه اش همه را متعجب کرد !

داریوش فرضیایی / داریوش فرضیایی مجری/ بیوگرافی داریوش فرضیایی / همسر داریوش فرضیایی / عکس داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می کند و در سال ۱۳۸۴ بعد از حضور امیرمحمد متقیان بعنوان مهمان در یکی از برنامه ها ، استعداد اجرای او را کشف و در کنار خود وارد ژانر کودک کرد. عمو پورنگ مجموعه ای با نام محله گل و بلبل را نیز با حضور بازیگران مشهور زیادی ساخت.

داریوش فرضیایی در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارد و قسمت های مختلف زندگی خودر ار با دوست دارانش به اشتراک می گذارد.

داریوش فرضیایی

عمو پورنگ و مرگ پدرش و سرطان برادرش

داریوش فرضیایی درباره پدرش می گوید: نگاهش خیلی جذبه‌دار بود. من سعی کردم روزهای آخری راکه سپری می کردند لحظه به لحظه با ایشان و کنارشان باشم چنان که وقتی قصد داشتم به خانه بروم این قدر اشتیاق داشتم که گویا می خواهم بچه‌ام را ببینم، می خواهم پدرم را ببینم و به ایشان غذا بدهم؛ پدر خیلی عزیز است؛ مادرم از این صحنه‌ها دلش می‌سوخت.

او افزود; به مادرم می گفتم دارم لحظاتی را تجربه میکنم که تعریف دیگری از زندگی به من میدهد. وقتی می دیدم پدرم دیگر حرکتی نمی تواند بکند حتی برای خوردن آب یا غذا؛ من باید به او کمک میکردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رابطه او با پدرش همیشه این قدر صمیمی بوده است گفت: اواخر این طور شد و بهمین دلیل میگویم حسرت. ما وقتی بزرگ میشویم می گوییم بزرگ شده‌ایم دیگر! ولی من احساس می کنم آغوش پدر را نیاز داشتم و دارم.

فرضیایی از روزهای سخت دیگری نیز یاد کرد که برادرش رابه دلیل ابتلا به سرطان از دست داده بود; من از سر برنامه به بیمارستان می‌رفتم و از بیمارستان به برنامه می‌آمدم. سخت بود تضاد بین این دو. هم زمان باید با دردی که داشم می‌آمدم جلوی دوربین؛ با این حال احساس می کردم این دوربین و این بچه‌ها، و بودن با اینها، آنرا جبران می کند.

کدخبر: 928583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟