این زن جذاب خانم باربی سینما شد + عکس های هوش پران

با وجود فیلم‌های لگو و تبدیل‌شوندگان، واقعا عجیب است که هنوز فیلمی از مشهورترین اسباب بازی دنیا ساخته نشده است: باربی  البته چندین انیمیشن و سریال باربی ساخته شده، که در این مقاله می‌توانید با آنها آشنا شوید، ولی هنوزفیلنی در مورد باربی به روی پرده سینما نرفته است. اما کم کم زمان این فرا رسیده که این عروسک معروف نیز فیلم لایو اکشن خودش را داشته باشد. در فیلم باربی که توسط گرتا گرویگ (Greta Gerwig) کارگردانی شده، قرار است شاهد نقش‌آفرینی مارگو رابی (Margot Robbie) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در دو نقش اصلی یعنی باربی و کن باشیم. ژانر فیلم Barbie 2023 کمدی و مدت زمان آن 100 دقیقه است.

شرکت سونی از سال 2014 قصد داشت فیلم باربی را بسازد. ابتدا جنی بیکس (Jenny Bicks) نگارش فیلمنامه را در دست گرفت. سپس این وظیفه به دیابلو کودی (Diablo Cody) محول شد و نقش اصلی نیز به ایمی شومر (Amy Schumer) رسید. شومر از این نقش کناره گرفت و آن هتوی (Anne Hathaway) جایگزی وی شد. پس از آن نیز کودی پروژه را ترک کرد در نهایت کل پروژه به کمپانی برادران وارنر تحویل داده شد. در اینجا نیز ابتدا الیویا میلچ (Olivia Milch) به عنوان نویسنده فیلمنامه کارش را آغاز کرد. در سال 2019 خبر رسید که گرتا گروینگ و همسرش نوآ بامباک (Noah Baumbach) نگارش فیلمنامه فیلم Barbie را در دست گرفته‌‌اند.

در جولای 2021، مشخص شد گرتا گروینگ علاوه بر نویسندگی، کارگردانی فیلم باربی مارگو رابی را نیز بر عهده دارد. این فیلمساز آمریکایی سابقه دو کارگردانی سینمایی دیگر را نیز در کارنامه خود دارد: فیلم Lady Bird (2017) و فیلم little women (2019) هر دو این فیلم‌ها نامزد دریافت اسکار شدند. می‌توانیم امیدوار باشیم سومین فیلم گرتا، فیلم سینمایی باربی ۲۰۲۳، این جایزه را به دست آورد.

تاریخ انتشار فیلم Barbie 2023

تاریخ اکران: 21 جولای 2023 برابر با 30 تیر1402 گرویگ و بامباک پس از پایان کار بر روی فیلم White Noise برای شبکه نتفلیکس به سراغ فیلم سینمایی باربی مارگو رابی رفتند. از همان ابتدا انتظار میرفت که فیلمبرداری این کار از اوایل سال 2022 آغاز شود و فیلم باربی مارگو رابی برای اکران در سال 2023 آماده شودتولید فیلم باربی مارگو رابی از مارس 2022 در استودیو برادران وارنر در انگلستان آغاز شد. طبق برنامه‌ریزی‌ها فیلم باربی 2023 در 21 جولای 2023 (30 تیر 1402) در ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد. تا کنون دو تیزر تریلر فیلم باربی ۲۰۲۳ توسط کمپانی برادران وارنر منتشر شده است که اگرچه چیز زیادی درباره داستان لو نمی‌دهند، اما با صحنه‌های رنگارنگشان انتظار کشیدن برای انتشار این اثر را سخت‌تر می‌کنند.در فیلم Barbie 2023 با باربی همراه می‌شویم که اگرچه در شهر باربی‌ها زندگی می‌کند، اما با بقیه‌ی دوستانش فرق دارد. او به خاطر اینکه کامل و بی‌نقص نیست از این شهر اخراج می‌شود و برای همین هم تصمیم می‌گیرد به دنیای انسان‌ها بیاید تا شاید اینجا بتواند نشانی از خوشبختی بیابد. البته گفتنی است که باربی در این راه تنها نیست. کِن که علاقه‌ی زیادی به باربی دارد نیز او را در این راه همراهی خواهد کرد.هنرپیشه‌های باربی2023فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ به روی پرده خواهد رفت. مارگو رابی در فیلم Barbie نقش اصلی را برعهده خواهد داشت. او این فیلم را “پروژه‌ای با تجربیات فراوان” خواند و در مصاحبه‌ای گفت: “این فیلم ارتباطات نوستالژیک بسیاری دارد. اما همراه با آن راه‌های هیجان‌انگیزی نیز برای پرداختن بدان وجود دارد. مردم عموما عبارت “باربی” را می‌شنوند و با خود می‌گویند من می‌دانم این فیلم قرار است چطور باشد. اما سپس نام گرتا گرویگ را به عنوان نویسنده و کارگردان می‌شنوند و می‌گویند اوه، خب، شاید هم نمی‌دانم …”.

باربیها

باربی

منبع:پالازا

کدخبر: 910432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟