پخش سریال عقرب عاشق از شبکه نمایش خانگی

به گزارش رکنا، سریال سوررئال و عاشقانه عقرب عاشق با جلوه‌های ویژه خاص به تهیه‌کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده ساخته شده و امین محمودی و حامد افضلی نویسندگان این سریال هستند.

خلاصه داستان عقرب عاشق

در خلاصه داستان این سریال آمده: «بهداد می‌میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. او اما مدتی بعد در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب…»

بازیگران عقرب عاشق

محمدرضا فروتن ، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده ، رضا بهبودی، علی صلاحی، مهران رنج بر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، رویا جاوید نیا، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، سارا والیانی، اسد پور حمزه و بهشاد چنگیزی از بازیگران این سریال هستند.

 عقرب عاشق؛ سریالی که ماجرایی هیجان‌انگیز و پر از رمز و راز دارد

شبکه نمایش خانگی همچنان در تولید سریال‌های جدید می‌تازد و آن چنان از تلویزیون پیشی گرفته که بعید است این رسانه به گرد پایش هم برسد. عقرب عاشق یکی از جدیدترین آثاری است که شبکه نمایش خانگی تولید کرده اما این بار در فضایی کاملا متفاوت. این سریال که از مدتها قبل با تبلیغات فراوان جلوی دوربین رفته بود در ابتدای تابستان منتشر شد و با وجود اینکه که تنها یک قسمت از آن عرضه شده، اما توانسته مخاطب را بسیار غافلگیر کند. عقرب عاشق در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، شروع به تولید شد. تهیه‌کنندگی این سریال ایرانی را رضا محقق برعهده دارد و حامد افضلی و امین محمودی آن را به نگارش درآورده است.

کدخبر: 910422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟