فیلم و عکس 14+ / اوج برهنگی و لختی زنان و دختران در دزفول ! / واقعا برهنه هستند !
حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

رکنا : یک ضرب‌المثل می‌گوید که «چاردیواری، اختیاری» اما انگار دامنه تعریف این «چاردیواری» برای برخی افراد فرا‌تر از محیط خانه رفته و حتی اماکن عمومی،تفریحی و گردشگری را نیز ملک شخصی خود می‌دانند که می‌توانند با هر نوع پوشش و رفتاری در آن حاضر شوند. گوشه ای از تصاویر برهنگی و هرزگی که این روزها در مناطق گردشگری دزفول مثل دریاچه شهیون و دره توبیرون در حال رخ دادن است عمق فاجعه را نشان میدهد.

به گزارش رکنا ، دزفول ، عدم رعایت شرعیات و عرفیات از سوی گردشگرانی که به اسم استفاده از طبیعت به مناطق گردشگری دزفول مثل  دریاچه شهیون و دره توبیرون  سفر می‌کنند موجب شده تا مردم شهید پرور دزفول از فضای غیراخلاقی این مناطق شدیدا گلایه داشته باشند.

برهنگی زنان در دزفول

برهنگی زنان در دزفول

اوج برهنگی و هرزگی 1 (1)

برخی از گردشگران بدون توجه به اینکه این منطقه نیز یک فضای عمومی است و باید نسبت به رعایت قوانین اجتماعی در آن، اهتمام ورزید، اقدام به برگزاری مراسم غیراخلاقی با حرکات هنجارشکنانه می‌کنند.

اوج برهنگی و هرزگی 1 (4)

برهنگی،خوردن مشروب، پخش موسیقی‌های زننده با صدای بلند، حرکات غیراخلاقی و رقص مختلط و همچنین استفاده از پوشش‌های غیراسلامی، از جمله مواردی است که با اعتراض جدی مردم و گردشگران مواجه شده و حتی تذکر مردم به این افراد به قانون‌شکنان نیز سبب نشده تا آنان دست از اقدامات غیراخلاقی خود بردارند تا جایی که اماکن گردشگری و تفریحی برای خانواده‌های ایرانی باشد، به محل عیاشی و اعمال منافی عفت عده‌ای خاص تبدیل شده است.

اوج برهنگی و هرزگی 1 (5)

به نظر می‌رسد در این زمینه لزوم توجه جدی نهادهای نظارتی وجود دارد و دستگاه‌های انتظامی باید ضمن برخورد با این پدیده شوم که مزاحمت جدی را برای مردم متدین به وجود آورده، زمینه را برای برچیده شدن این رسوم غلط و غیرشرعی فراهم کنند؛ مساله‌ای که قطعا با حمایت گسترده و جدی مردم و افکار عمومی روبرو خواهد شد و اساسا این یک مطالبه عمومی از سوی همه ایرانیان مومن و متدین است که قصد دارند تا با خانواده خود از مناطق گردشگری و طبیعت بکر برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.

اوج برهنگی و هرزگی 1 (6)

منبع : فارس

کدخبر: 881372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟