ازدواج عمو پورنگ با دختر هندی قطعی شد ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.96M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

داریوش فرضیایی را به نام عمو پورنگ می شناسیم. عمو پورنگ در خاطرات کودکی افراد دهه 60 و 70 حضور پررنگی دارد. عمو پورنگ در تولید محتوای برنامه مفید و سرگرم کننده برای کودکان بسیار نقش ارزنده ای داشته است. مصاحبه با عمو پورنگ انجام شد که در آن عمو پورنگ از عشقش به یک دختر هندی گفت.

عشق عمو پورنگ کیست؟

عمو پورنگ مجری مشهور تلویزیون که برای کودکان برنامه می سازد و خب با توجه به سن زیادش هنوز مجرد است می گوید که عاشق یک دختر هندی شده است.

عمو پورنگ می گوید از طرف خودش و دختر مشکلی وجود ندارد ولی مشکل خانواده من هستند که با اینکه عروس هندی داشته باشند مخالف است. چندی پیش تصاویری از دختری که عمو پورنگ عاشق او شده است منتشر شد که با توجه به اینکه خود عمو پورنگ به اسم و مشخصات او اشاره ای نکرده است می توان حدس زد که این تصاویر فیک بوده و جوسازی رسانه ای است.

سوژه شدن چهره جوان عمو پورنگ

یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال عمو پورنگ بوده جوان بودن چهره اش نسبت به سن اوست که در طول این سالها تقریبا یکسان مانده است و اصلا به او نمی آید که نزدیک به 50 سال سن داشته باشد !  داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ متولد یک مرداد ۱۳۵۲ در تهران است و فرزند آخر خانواده است. مادر عمو پورنگ گیلانی است و پدرش از خلخال و آذری است. تسلط عمو پورنگ به زبانهای گیلکی و ترکی آذربایجانی و استفاده او از این دو زبان در برنامه هایش به همین دلیل است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. و در ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ پدرش را از دست داد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟