ناگفته های تلخ از ماندانا سوری بازیگر قهوه تلخ / او برای درمان بیماری اش تنها مانده !

به گزارش رکنا، پوریا ذوالفقاری منتقد سینما نوشت: ماندانا سوری احتمالا برای بسیاری یادآور سریال های قهوه تلخ و ویلای من و آیتم‌های طنز است ولی برای ورودی‌های سال‌های هشتاد و چهار تا هشتاد و شش آموزشگاه سمندریان، او همکلاسی پر شر و شور و پر انرژی و انگیزه است که از همان زمان هم روی آثار مدیری تعصب داشت و با استادانی که طعنه و متلکی نثار طنزهای تلویزیونی می‌کردند، جدل می‌کرد.
ماندانا با سریال‌های طنز به شهرت رسید ولی درست زمانی که پیشنهادها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سال ها برای رسیدن آن تلاش می‌کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده. در فضای پچپچه‌ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه‌های ایفای نقش‌ها کنار گذاشته شد.
ماندانا ماند و ام اس و فشار فزاینده مالی. همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لب‌های‌مان آورد، حالا دارد توان حرکت را از دست می‌دهد و تهیه داروهای ام اس برایش روز به روز دشوارتر می‌شود. برای کمک به ماندانا سوری همین حالا هم دیر است.

ماندانا سوری در اینستاگرامش نوشت: یک روزی از روزهای پاییز سال ٨٨ مهمونه ناخونده ای برام رسید اول از دیدنش شوکه شدم و به شدت ناراحت ولی از اونجایی ما آدمها به همه چیز عادت می کنیم کم کم دیگه باهاش دوست شدم البته تو یک چهار چوب خاص و یک جورایی باهاش خووگرفتم…. الان ٩ ساله که این مهمون ناخونده با من لحظه به لحظه همگام و همراهه….نه اون خیلی سربه سره من می گذاره و نه من خیلی بهش گیر میدم … الان یکم باهم بحثمون شده که اینم شده نتیجه ش…. اما خوشحالم چون از وقتی اومد خیلی باعث شد آدم عاقل تر و عمیق تری بشم، فرق خوب و بد رو از هم تشخیص بدم و از اتفاق خوب لذت بیشتری ببرم و ازکنار مسائل بی اهمیت ساده بگذرم و از همه مهمتر خودم رو عاشقانه دوست بدارم… پس باز هم شکر میکنم چون از مبتلا شدن بهش ، حقیقتاً به این موضوع ایمان آوردم از هر اتفاق ناخوشایندی هم می شود نتیجه ی خوشایند گرفت و ازش لذت برد پ.ن. و جالبتر اینکه اسم این مهمان ناخوانده قدیمی با اول حرف اسم من و با اول حرف فامیلیم یکیه…. البته به لاتین...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟