دردسر ترامپ برای خواننده معروف ایرانی+ عکس

دونالد ترامپ در اکثر سخنرانی‌های خود پیرامون تحریم‌ها علیه ایران هدف خود از این اقدامات را هر چیزی جز مردم کشور توصیف می‌کند و مدام از دم از دلسوزی برای شهروندان ما می‌زند در حالی که شواهد این دروغ بزرگ رئیس جمهور معلوم‌الحال را بر ملا می‌کند.

در رابطه با این مبحث مصداق بارزی وجود دارد که قصد صحبت از آن را داریم. محمد معتمدی خواننده محبوب ایرانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به نکات جالبی درباره این موضوع اشاره کرده است.

معتمدی در اینستاگرام نوشت:

سلام به روى ماه همگى. چندى پیش مطلبى نوشتم در مورد تاثیر تحریم ها بر بیماران و روند درمانى آنها. آنجا عرض کردم سخن امریکایى ها مبنى بر اینکه دارو و غذا جزو تحریم ها نیست دروغى بزرگ است و اتفاقا هدف اصلى از تحریم ها ایجاد ایجاد نارضایتى عمومى، آن هم به ناجوانمردانه ترین روش ها است.

تعدادى از هموطنان بزرگوار آنجا بر بنده خرده گرفتند که این سخن درست نیست و امریکا هرگز دارو را تحریم نمى کند! بیش از دو ماه است که براى ادامه روند درمانى و جراحى معده خود در انتظار یک پى اچ مترى ساده هستم ولى تجهیزات مورد نیاز آن به دلیل تحریم به کشور وارد نمى شود.

خدا را شکر مساله من خیلى حاد نیست و فقط در انتظار یک جراحى ساده هستم که انجام یا عدم انجام آن مساله مرگ و زندگى نیست. ولى بیچاره بیمارانى که در سخت ترین شرایط ممکن جسمى و روحى باید ابزار اعمال فشار بر حکومت ها باشند و با جسم بیمارشان وزن معادلات سیاسى را به نفع قدرت هاى جهانى تغییر دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

10142721_188

کدخبر: 485199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟