بازدید وزیر کار و رییس بسیج کارگری از کارخانه قطعات خودرو

رکنا سیاسی : علی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری در حاشیه این مراسم ضمن بیان اینکه ما در جنگ ۱۴ هزار شهید کارگر داریم گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و امیدواریم با اعتماد به کارگران بتوانیم این تهدید تجریم را به فرصت تبدیل کنیم.
وی افزود: بسیج کارگری به کمک دولت آمده و امیدواریم با همکاری های مناسب از همه فرصت های بسیج برای فعالیت مراکز تولیدی استفاده شود. اگر در جنگ پیروز شدیم به خاطر استفاده از ظرفیت بسیج مردمی بود و امروز هم در حوزه صنعت ظرفیت های مردمی به دولت کمک می کند.
رئیس سازمان بسیج کارگری ادامه داد: امروز طرحی به عنوان حمایت از تولید با عنوان حاتم رونمایی می شود که در سال رونق تولید حمایت همه جانبه مردم و مسئولان را می طلبد تا در این جنگ اقتصادی پیروز شویم.
در ادامه مراسم از خانواده شهدای کارگر نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد، همچنین از کارگران نمونه بسیجی کارخانجات تولیدی کشور نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد. از حبیب الله هنرمند پور نیز به عنوان کارفرمای نمونه تشکر شد، همچنین از طرح حاتم نیز رونمایی شد.
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از کارخانه تولیدی محورسازان ایران خودرو اظهار داشت: با بررسی زندگی ائمه و پیامبران خواهیم دید که همه انبیا به یک شغلی مشغول بوده و در حال حاضر هم بسیاری از علما را می شناسم که از قبل یک کار شخصی زندگی خود را می گذرانند.
وی افزود: امام خمینی بارها فرموده اند که بر دست پینه بسته کارگران بوسه میزنند که این آموزه بزرگ اسلامی ماست که پیامبر فرمودند و این راه و روش ما قرار گرفته است‌.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برخی از کارخانجات در زمان جنگ بیش از ۹۰ بار بمباران شده بودند و هنر کشور این بود که این کارخانجات را دوباره به حالت عادی برگرداند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟