4 خوراکی درمان کننده مشکلات مهم بدن

به گزارش رکنا، هر عضو بدن ممکن است به دلایلی مشکلات مربوط به خود را پیدا کند که در ادامه به شما عزیزان 4 میوه و سبزی را معرفی می کنیم تا برای بهبود عضو بیمار بدن تان مصرف کنید؛ البته تاکید می کنیم که اینها راهکارهای جانبی است و باید در درجه اول به متخصص مربوط مراجعه کنید و زیر نظر او درمان شوید.

اگر عصبی می شوید موز بخورید

موز به دلیل داشتن ویتامین B6 باعث می شود که سیستم عصبی شما آرامش داشته باشد و همچنین رفع کننده استرس و اضطراب است.

اگر سنگ کلیه دارید زردآلو بخورید

8 عدد زرد‌آلوی خشک حاوی 2 گرم فیبر، 3 میلیگرم سدیم و 325 میلیگرم پتاسیم است که همه اینها کمک می کنند مواد معدنی در ادرار تجمع پیدا نکرده و از تشکیل سنگ‌های اگزالات کلسیم جلوگیری شود. این سنگ‌ها شایع‌ترین نوع سنگ‌های کلیوی هستند. برای در امان ماندن از سنگ کلیه به‌خصوص اگر سابقه‌اش را دارید بقیه میان وعده‌ها را حذف کنید و برگه زردآلو بخورید.

اگر فشار خون تان بالاست کشمش بخورید

کشمش توانایی کاهش فشار خون بالا را دارد، زیرا بسیاری از مطالعات و تحقیقات نشان داده است که مصرف کشمش به درمان فشار خون کمک می کند ، و این به این دلیل است که حاوی پتاسیم است که برای تنظیم فشار مهم است که قلب را از قرار گرفتن در معرض بیماری ها و حملات محافظت می کند.

اگر مشکل معده دارید گشنیز بخورید

گشنیز چه در کنار دیگر سبزیجات به طور خام و تازه مصرف شود یا چه به طور خشک مصرف شود، به درمان اسیدیته معده کمک می کند. اگر تنها 10 میلی لیتر آب گشنیز را به آب یا دوغ اضافه کنید. یا پودر گشنیز یا دانه گشنیز خشک را به غذاهای خود اضافه کنید می توانید خیلی راحت از ترشح اسید معده جلوگیری کنید. همچنین چای تخم گشنیز یکی دیگر از راه های آسان برای مصرف آن است. گشنیز با کمک به کاهش نفخ، یکی از علائم رایج اسیدیته معده یعنی تهوع و استفراغ را تسکین می دهد.

کدخبر: 951176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟