سنگ پا ضد درد کمر و گردن

به گزارش رکنا، رفع خواب آلودگی، کمر درد و گردن درد با سنگ پا ممکن است! زدن 3 نوبت سنگ‌ پا در هفته حین حمام و یا بعد از آن تا 30 درصد از دردهای کمر و مهره‌های گردنی را می‌کاهد.

یکی از بهترین و آسان ترین روش های پاکسازی مغز از مواد زاید و رطوبات اضافه در افرادی که غلبه رطوب در مغز دارند و مشکل خواب آلودگی دارند استفاده از سنگ پا در حمام ‌است.

همان طور که امروزه مشخص شده، کف پا رفلکس یا بازتاب تمام بدن است و خاصیت دیگر سنگ ‌پا زدن یا انجام ماساژ کف پا، تقویت و تنظیم تمام ارگان های حیاتی بدن است.

این سنت کهن ایرانی، پایه‌هایی علمی دارد آن را فراموش نکنیم.

برطرف کردن کوفتگی بدن و سردرد

از دیگر فواید استفاده از سنگ پا می‌توان به این مورد اشاره داشت که چرک پا را تمیز می‌کند و درنتیجه خستگی و کوفتگی پا برطرف می‌شود همچنین برای برخی از انواع سردرد و اکثر بیماری‌های مغزی بسیار سودمند است به خاطر اینکه ماده را از قسمت‌های بالا‌تر به سمت قسمت‌های پایین بدن می‌کشاند و اگر سنگ‌پا‌، خشن‌تر باشد جذب ماده زیاد‌تر است؛ سنگ پا باید خشن و متخلخل باشد و کف پا و پاشنه پا را با آن بمالند.

اگر می‌خواهید پاهای زیبایی داشته باشید توصیه می‌شود حداقل 2 مرتبه در هفته و بهتر است شب‌هنگام از سنگ‌پا استفاده کنید تا بعد از سنگ‌ پا کشیدن، پوست پا بتواند استراحت کند.

حتما از سنگ پای مخصوص و تمیز استفاده کنید و آن را در معرض آلودگی قرار ندهید زیرا ممکن است خراش‌هایی در کف پا ایجاد شده و باعث انتقال میکروب شود.

در بعضی از موارد مانند بیماری پسوریازیس‌، استفاده از سنگ‌پا می‌تواند موجب تشدید بیماری شود بنابراین توصیه می‌شود افراد قبل از استفاده به یک پزشک متخصص مراجعه کنند، این دسته از افراد می‌توانند از ترکیبات کراتولیتیک که باعث نرم شدن لایه‌های کلفت شاخی کف پا می‌شود، استفاده کنند.

کدخبر: 951085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟