راحت ترین روش پسردار شدن

پسردار شدن راه و روش های مختلفی دارد که علاوه بر تمام آنها، محققان بعد از انجام مطالعات و آزمایشات بر روی 700.000 زن متوجه نقش یکی از وعده های مهم غذایی در داشتن فرزند پسر شدند.

به گزارش رکنا ، تحقیقات جامعی در دانشگاه Illinois در این زمینه انجام شد که در این مطالعات 700.000 زن مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که 51 درصد زنانی که صبحانه نمی خورند نمی توانند پسردارشوند یعنی در واقع برای پسردار شدن باید حتماً باید وعده صبحانه را کامل میل کنید.

فواید خوردن صبحانه برای پسردار شدن

شاید به نظرتان ساده باشد ولی حقیقت دارد. متخصصان این تحقیقات می گویند بعد از اثبات تأثیر 51 درصدی نقش صبحانه در پسردار شدن می توان دانست که چرا در جوامع امروزی امار تولد پسران روبه کاهش است. کم شدن اهمیت وعده صبحانه میان زنان به دلیل رسیدن به وظایف شغلی و خانه رابطه مستقیم با کم شدن درصد پسردارشدن دارد. نتایج این تحقیقات در مجله ی journal Biodemography And Social Biology منتشر شد.

صبحانه بخورید پسردار می شوید

خوردن منظم و مفید وعده صبحانه در پسر شدن جنسیت جنین نیز تاثیر دارد و این در واقع مرتبط به نتیجه ای است که بعد از بررسی ها و تحقیقات دقیق اعلام شده است پس اگر تمایل دارید جنسیت فرزند آینده شما پسر باشد هرگز از خوردن صبحانه غافل نشوید.

بحث تغذیه پسر دار شدن و یا دختر دار شدن بسیار وسیع تر از رعایت یک وعده است که در مطالب دیگری از بخش بارداری و نوزاد نمناک به صورت کامل توضیح داده ایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟