چطور لاغری بیش از حد را از بین ببریم؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که فقط چاقی مشکل حاد و بزرگیست و دائما به فکر استفاده از انواع رژیم لاغری و کاهش وزن هستند. در حالی که لاغری بیش از حد نیز مشکلات بی شماری را برای افراد به وجود می آورد. هیچ چیز به اندازه داشتن تناسب اندام و سلامتی ارزشمند نیست و برخلاف تصوری که افراد چاق نسبت به لاغری دارند و در پی آن هستند، لاغری بیش از اندازه نشانه بیماریست و سلامت افراد را به خطر می اندازد. افراد لاغر دائما باید برای خرید لباس به دنبال سایزهای کوچک باشند و حتی گاهی اوقات مجبورند که پوشاک سنین پایین را خریداری کنند. از طرفی افراد لاغر، معمولا ایمنی بدن پایین تری دارند و زودتر به بیماری ها دچار می شوند. برای مثال همین بیماری کرونا که این روزها همه افراد را درگیر خودش کرده، به سراغ افرادی می رود که ایمنی بدنی پایین تری دارند. البته برخی از لاغری ها نیز بر اثر بیماری و یا به صورت ارثی می باشد.

در این شرایط فرد هر چه می خورد، باز هم چاق نمی شود. افراد چاق ممکن است به لاغرها غبطه بخورند و با خودشان بگویند، چقدر خوب است که هر چه می خورند، باز هم لاغر هستند. اما چنین فکری درست نیست و بدن فرد در شرایطی ایده آل و نرمال می باشد که به شکل اصولی کار کند و دریافت کالری و متابولیسم استانداردی داشته باشد. افراد بیش از حد لاغر زیبایی چهره و اندام را ندارند و برخلاف افراد چاق باید تحت رژیم چاقی مناسب باشند. آن ها ممکن است توسط برخی از افراد مورد تمسخر نیز واقع شوند. حتما بارها شنیده اید که برای افراد لاغر، الفاظی همچون نی قلیان، مارمولک، چوب خشک و ... را بکار می برند. چنین حرف هایی افراد لاغر را آزار می دهند و باعث می شود احساس خوبی بابت لاغری شدیدشان نداشته باشند. در این مطلب می خواهیم از افراد لاغر و مشکلاتشان بگوییم و راه حل مناسبی برای از بین بردن لاغری بیش از حدشان معرفی کنیم. پس اگر می خواهید این راه حل علمی و تضمینی را متوجه شوید، به خواندن ادامه دهید.

چطور لاغری بیش از حد را از بین ببریم؟

مشکلات لاغرها را می دانید؟

افراد لاغر معمولا بی اشتها هستند یا اگر اشتهای کافی داشته باشند، بدنشان کالری و ویتامین کمی دریافت می کند. آن ها اگر دائما هم تلاش کنند، به زور می توانند کمی وزن اضافه کنند. برای خرید لباس مشکل دارند و باید به فروشگاه های متعددی روند تا لباس دلخواهشان را بتوانند تهیه کنند. زمانی که صورت خود را در آینه می بینند با خود می گویند ای کاش کمی صورت گرد تر و تپل تری داشتم. آن ها برای انجام کارهای سنگینی که نیاز به قدرت بدنی دارد، ضعیف هستند، استخوان های شکننده تری دارند و زود مریض می شوند. از طرفی سیستم ایمنی پایینی دارند و بیشتر دچار ابتلا به کم خونی و مریضی های مختلف دارند. همچنین غالبا دچار ریزش مو هستند و رشد مناسبی را در پیش نمی گیرند. معمولا سایر افراد به لاغرها می گویند که بیشتر غذا بخورند، در حالی که بیشتر غذا خوردن راه حل علمی و کارسازی نخواهد بود.

هنگامی که در اوج لاغری لباسی را می پوشید، استخوان هایتان بسیار به چشم می خورند و اندامتان زیبایی چندانی ندارد. البته در برخی موارد، لاغری بر اثر مصرف یک داروی خاص می باشد یا ناشی از درمان هایی همچون شیمی درمانی است. برای چنین موردهایی باید با پزشک برای افزایش وزن خود مشورت کنید و یا داروی خود را در صورت امکان تغییر بدهید. یک فرد لاغر دارای سوخت و ساز بالا و جذب پایینی می باشد. این افراد علی رقم تلاش بسیاری که برای چاقی و افزایش وزن می کنند، تاثیر چندانی دریافت نمی کنند و همیشه از کمی وزن و جثه کوچکشان گلایه مندند. آن ها حتی شاید از ورزش هایی برای افزایش وزن کمک بگیرند و مدتی را نیز در باشگاه های ورزشی سپری کنند. اما این شیوه ها به زودی افراد را خسته می کنند و آن ها ورزش و تمریناتشان را بدون نتیجه رها می کنند. این افراد باید به فکر یک رژیم چاقی اصولی برای خود باشند که زندگی شان را به طور کلی متحول کند.

چطور لاغری بیش از حد را از بین ببریم؟

از لاغری تا تناسب اندام

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که از لاغری بیش از حد رنج می برند و به دنبال راهی موثر برای غلبه بر وزن کم و رسیدن به تناسب اندام باشید. مطمئنا شما نمی خواهید به فردی چاق و بد هیکل تبدیل شوید و تنها دوست دارید به وزن متناسب با شرایط فردی خود برسید. اگر راه های مختلف را امتحان کرده اید و به نتیجه مطلوب نرسیده اید، ما برای شما یک راه حل علمی و کاربردی داریم و آن راه حل چیزی نیست جز وبسایت من و رژیم. این سایت که زیر نظر متخصصین برتر دنیا به وجود آمده است، انواع رژیم چاقی، رژیم لاغری، رژیم تثبیت وزن، رژیم زیبایی و ... را در دسترس شما گذاشته است تا با بکارگیری آن ها بتوانید به وزن دلخواه خود برسید. دیگر زیاد خوردن ناشیانه غذا را رها کنید و به فکر مصرف مواد خوراکی پر کالری همچون فست فودها، بستنی، چیپس، پفک و سایر مواد غذایی مضر نباشید. همچنین تزریق ژل و مصرف داروهای شیمیایی و قرص های چاقی را فراموش کنید. مصرف مواد غذایی ناسالم و پرکالری و داروهای شیمیایی چاق کننده شاید شما را در بازه ای از زمان چاق تر کنند، اما مشکلات و خطرات بسیاری را برای سلامتی شما به وجود می آورند.

بهتر است به جای گوش دادن به توصیه های ناآگاهانه اطرافیان و آشنایان، سری به وبسایت من و رژیم بزنید و با ارسال اطلاعات فردی خود از جمله، سن، قد، وزن، جنسیت و ... رژیم مناسب و هوشمندی را با توجه به بدن خودتان تهیه و استفاده نمایید. ممکن است رژیم های چاقی بی شماری را استفاده کرده باشید و با خودتان فکر کنید که رژیم های این سایت نیز فایده ای ندارند. اما با یکبار استفاده از این رژیم ها متوجه تغییرات آشکار در وزن و تناسب اندام خود خواهید شد. چرا که این رژیم ها همانطور که گفته شد، اصولی و استاندارد هستند و بر اساس مطالعات و تحقیقات علمی چندین ساله به وجود آمده اند. در این رژیم ها مواد غذایی سالم و ساختار تغذیه ای ایده آلی برای شما در نظر گرفته می شود و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از عوارض داروهای شیمیایی وزن خود را افزایش دهید.

کدخبر: 617956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟