با این معجون گیاهی ریه تان را در شرایط کرونا تقویت کنید + طرز تهیه

به گزارش رکنا ، امروز یک ترکیب ساده و راحت را به شما یاد خواهیم داد تا به راحتی در منزل بتوانید آن را تهیه نمایید و در این اوضاع کرونایی و تغییر فصل ایمنی بدن تان را بالا ببرید.

مواد لازم

 مواد لازم عبارت است از یک عدد پیاز قرمز متوسط ، چندبرگ آویشن و عسل به مقدار لازم

طرز تهیه

ابتدا پیاز را قبل از مصرف خوب با مواد ضد عفونی کننده نظیر نمک یا سرکه شستشو دهید و پس از خشک کردن آن را خرد کنید و به عسل اضافه نمائید همزمان چند برگ آویشن هم به آن اضافه کنید واندکی استراحت داده و سپس از آن میل نمائید .

اگر سرفه دارید چه کنید؟

این معجون پیاز و عسل هم ضد تب بسیار خوبی است و هم ضد سرماخوردگی وعفونت خصوصا عفونت ریه .اگر دچار سرماخوردگی و انفولانزای شدید هستید و در عین حال سرفه های خشک دارید باید این معجون را همراه ۱ لیوان آب ولرم میل نمایید تا رطوبت کافی هم داشته باشد .

میزان مصرف معجون عسل و پیاز

میزان مصرف از ۱ قاشق غذاخوری تا چند قاشق غذاخوری در ساعات مختلف بسته به نوع و شدت بیماری متفاوت است مثلا در شرایط حاد می توان از هر سه ساعت یکبار ۱ ق غ خوری میل نمود .

هر نوع عسلی می توان استفاده کرد

 لازم به توضیح است که برای درست کردن این معجون نیازی به تهیه عسل گرانقیمت نیست بلکه عسل های معمولی هم کارایی لازم را دارند . درضمن اضافه کردن آویشن خیلی مهم نیست و در صورت عدم دسترسی می توان از ترکیب عسل و پیاز استفاده کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟