افتتاح اولین و بزرگترین مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی تلفنی

2

پروانه ی فعالیت مرکز خدمات مشاوره ی اجتماعی مهرآفرینان امید زندگی (همکده) به شماره 4394/2697/717  در اجرای قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور و بند 6 ماده ی 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 27/11/1380 مجلس شورای اسلامی صادر شده است .

هدف اصلی تأسیس و راه اندازی مرکز مشاوره ی همکده ، اجرای طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعم از آموزش مهارت های زندگی ، آموزش خانواده ،  مهارت های زندگی  زناشویی و حل تعارض بین زوجین و زوج درمانی ، پیشگیری از طلاق ، آموزش الگوهای تربیت فرزند و فرزند پروری ، آموزش مهارت های فردی اعم از مهارت های ارتباطی و تقویت اعتماد به نفس و مثبت اندیشی و کنترل خشم و پیشگیری از افسردگی و ... و مشاوره در خصوص اعتیاد و شیو ه های پیشگیری از آن ، آموزش پیشگیری از خیانت زناشویی و شیو های برخورد با آن و غیره است .

همکده

متقاضیان مشاوره روانشناسی از سراسر کشور می توانند از طریق سامانه 20005555 و شماره 91003003 - 021 به متخصصین روانشناسی بالینی این مرکز مشاوره ی تلفنی ، که مورد تأیید سازمان بهزیستی کشور نیز هستند، وصل شده و  ضمن دریافت راهکارهای تخصصی روانشناختی ، با افزایش و اصلاح اطلاعات خانواده در خصوص مسائلی همچون اعتیاد ، مهارت های ارتباطی ، خشونت در خانواده ، مشاوره ازدواج ، پیشگیری از خیانت و طلاق، درمان یا بهبود مشکلات زناشویی موجب رضایتمندی ، افزایش لذت زندگی و پایداری خانواده شوند.

علاوه بر این ، مرکز مشاوره ی خدمات عمومی و روانشناختی مهرآفرینان امید زندگی (همکده)، پاسخگوی فوری سوالات هموطنان و آماده ی ارائه ی مشاوره در حوزه های روانشناختی ، طراوت و شادابی روح ، تحکیم بنیان خانواده ، ارتقای سطح آموزشی ، تحصیلی و شغلی ، مشکلات جنسی ، مشکلات خانوادگی ، مسائل زناشویی ، تربیت فرزند و کلیه ی سوالات دیگری است که در ذهن هم میهنان عزیزمان نقش بسته و به دنبال دریافت پاسخ صحیح و سریع آن هستند .

مرکز مشاوره همکده بعنوان بزرگترین مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی کشور ، خدمات مشاوره روانشناختی را بصورت شبانه روزی در زمینه های مشاوره ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره فردی ، مشاوره خانواده ، اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره کودکان ، فرزند پروری ، افسردگی ، مثبت اندیشی ، اضطراب و... ارائه می نماید و شما می توانید به روش های مختلف و با حداقل هزینه با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مزایای مشاوره تلفنی بهره مند شوید.

برترین مشاوران و روانشناسان کشور در مرکز مشاوره همکده ، زندگی با نشاط و سلامت روان را برای شما فراهم می کنند.

مزایای مشاوره تلفنی روانشناسی:

1- طرح موضوعات و مشکلات با مشاور تخصصی بدون دغدغه و خجالت

2- دریافت مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز

3- صرفه جویی در هزینه ها با حذف هزینه ایاب و ذهاب

4- صرفه جویی در زمان با حذف زمان تردد و ترافیک

5- سهولت دسترسی به خدمات مشاوره

شیوه های ارتباط با ما:

1- ارسال پیامک 20 به 20005555

2- تماس با 46018654-021 جهت اخذ راهنمایی و پشتیبانی

لینک ها :

https://www.hamkadeh.com/cat/advice-marriage

https://www.hamkadeh.com/cat/individual-counseling

https://www.hamkadeh.com/cat/family-counselling

کدخبر: 528610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟