درمان گل مژه های دردناک با ترفندهای مادربزرگ ها

راهکارهای زیادی برای درمان گل مژه وجود دارد. در این مقاله سعی بر این شده است که چند روش موثر برای درمان خانگی گل مژه ارائه شود. شما میتوانید از گیاهان برای درمان گل مژه استفاده کنید

شما میتوانید از گیاهان زیر برای درمان گل مژه استفاده کنید :

برای درمان گل مژه میتوانید از چای کیسه ای استفاده کنید. برای اینکار کافیست که یک چای کیسه ای گرم را در محل گل مژه بگذارید و صبر کنید تا چای کیسه ای خنک شود. این کار موجب تسکین درد و کاهش تورم می شود.

رفع گل مژه با تخم گشنیز

تخم گشنیز هم برای از بین بردن گل مژه توصیه شده است. برای اینکار کافیست مقداری از تخم گشنیز را در آب جوش بریزید. سپس دانه ها را دور ریخته و از آب آن برای شستشوی چشم استفاده کنید. این کار را باید در روز چند بار تکرار کرده و به مدت چندروز ، تا بتوانید نتیجه را ببینید.

درمان گل مژه با آلوئه ورا

به گزارش اسان طب برای رفع گل مژه میتوانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید. این ژل تاثیر زیادی در درمان ان خواهد داشت.

درمان گل مژه با روغن گرچک

برای رفع گل مژه از روغن کرچک استفاده کنید. برای اینکار کافیست چند قطره از روغن کرچک را بر روی گل مژه زده و به آرامی مالش بدهید. چند دقیقه بعد هم ان را با اب گرم بشویید. هر روز این کار را انجام دهید و روزی چند بار . تا کم کم نتیجه را ببینید.

درمان گل مژه با شیر پاک کن

شیر پاک کن هم میتواند گل مژه را درمان کند. با یک پارچه تمیز شیر پاک کن زده و محل گل مژه را تمیز کنید.

رفع گل مژه با آب سیر

طبق بررسی های بدست امده میتوانید برای درمان گلمژه از اب سیر استفاده کنید. آب سیر دارای خواص ضد باکتری است که میتواند گل مژه را رفع کند. ولی مراقب باشید که به چشم وارد نشود.

برای درمان گل مژه میتوانید از برشهای سبزیجات و میوه جات مختلف مانند خیار، سیب زمینی استفاده کنید. برای اینکار کافیست قطعه ای از ان را روی گل مژه بگذارید. فقط یادتان باشد باید ان را ابتدا خوب ضد عفونی کنید وگرنه ممکن است بدتر باعث شدید شدن گل مژه شما شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟