سفیدی دندان ها با سرکه سیب

مواد غذایی مفید را دریابید

برخی از میوه‌ها و سبزیجات مانند سیب، گلابی، هویج و کرفس را دریابید. همچنین می‌توانید هر روز دندان‌هایتان را باپوست لیموترش بسابید.

از این‌ها بپرهیزید

حواستان باشد که مصرف برخی از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها می‌تواند باعث لک شدن دندان‌ها شود مانند تمشک، چغندریا نوشیدنی‌هایی مانند چای یا قهوه! بعد از خوردن این مواد غذایی حتماً دهانتان را شستشو دهید.

به لثه‌ها و دندان‌هایتان روغن زیتون بدهید

در قدم اول برای اینکه دندان‌ها و لثه‌ی سالم و محکمی داشته باشید یک گلوله پنبه بردارید و به روغن زیتون بکر آغشته کنید. پنبه را به آرامی به دندان‌ها و لثه‌تان بکشید. بعد از ۱۰ دقیقه دهانتان را آب بکشید.

بیکربنات سدیم را دریابید

برای سفید شدن دندان‌هایتان جوش شیرین (بیکربنات سدیم) بسیار موثر است. برای این کار می‌توانید هر از گاهی مقداری بیکربنات سدیم را روی مسواکتان بریزید و دندان‌هایتان را مسواک بزنید. حواستان باشد نباید این کار را بیش از هفته‌ای یک بار انجام دهید. به خاطر اینکه بیکربنات سدیم می‌تواند باعث تحریک و خارش لثه‌ها شود.

سرکه سیب دندان‌ها را مثل برف سفید می‌کند

قبل از مسواک زدن دندان‌هایتان با سرکه سیب قرقره کنید. سرکه سیب دندان‌هایتان را سفید می‌کند، لکه‌ها را از بین می‌برد و دهان و لثه‌هایتان را تمیز می‌کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟