راهکارهای طلایی برای پیشگیری از ابتلا به دو سرطان کشنده زنانه

آمار بالای مبتلایان به سرطان رحم و سینه در بین زنان جوان خطری برای همه ی خانم ها محسوب می شود که برای پیشگیری از این مسئله راههایی وجود دارد که بهتر است بدانید.

سرطان رحم و سرطان سینه تهدیدی بزرگ برای هر خانم در هر سنی است که اگر از آن پیشگیری نشود عوارضی بسیار دردناک به دنبال خواهد داشت.

تا کنون چندین نوع سرطان در دنیا شناخته شده است که برخی از آنها مربوط به جنسیت خواصی می باشد پس در مقابله با این نوع سرطانها باید آن دسته که در معرض خطر هستند بیشتر مراقب خود باشند.

مسلم است که هر نوع سرطانی با یک سرس کارها و رفتارهای غلط و شاید کاملا نا آگاهانه رخ دهد . شاید شما هیچ گاه فکر نکنید که روش هایی که شما برای از بین بردن موهای زائد بذن استفاده می کنید می تواند برای شما خطر محسوب شود. روش های متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که طبق تحقیقات و مطالعات پزشکان طب سنتی یک روش عامل ایجاد این سرطانها و یک روش مانع از ایجاد این سرطانها می شود.

حال برای پیشگیری چه کنیم ؟

در کتاب هایی همچون حلیت المتقین خوانده ایم که استفاده از تیغ برای از بین بردن موهای زنان مکروه اعلام شده است و حال پزشکان طب سنتی این مسئله را دنبال کرده و به حقیقت اینکه استفاده از تیغ در از بین بردن موهای زائد یک خانم باعث افزایش خطر ابتلا به سرزان رحم و سینه تا حدود زیادی می شود.

استفاده از پودرهای موبر بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و تخمدان و همچنین سرطان سینه است.

پزشکان طب سنتی معتقدند که در پودر های موبر موادی وجود دارد که بعد از از بین بردن موهای زائد از طریق منافذ پوست وارد شده و به صورت آنتی بیوتیکی در آن محدوده هایی که مستعد میکروب های عفونی هستند عمل می کنند.

 

کدخبر: 397890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟