7 دلیل که برای خوردن بیشتر آجیل قانع تان می کند

 آجیل،‌ البته از نوع خام و بو نداده‌اش نه تنها جایگزین بهترین برای به عنوان مثال بیسکوئیت در قالب میان وعده است بلکه فواید سلامتآن نیز حسابی به کمک‌تان می‌آید.
 هفت دلیل پیش روی با پشتوانه علمی شما را قانع می‌کند تا به آجیل اهمیت بیشتری بدهید:

1- آجیل باعث می‌شود بیشتر عمر کنید: گزارش‌ها نشان داده افرادی که بیشتر آجیل می‌خورند کمتر از بیماری‌هایی چون سرطان، مشکلات قلبی و بیماری‌های تنفسی می‌میرند.

2- مصرف (Consumption)آجیل بدون اینکه باعث اضافه وزن شود کلسترول خون را پایین می‌آورد.

3- بر اساس گزارش منتشر شده در ژورنال کالج قلب Heart و عروق امریکا افرادی که آجیل مصرف می‌کنند بخصوص گردو و بادام زمینی، کمتر از بقیه در معرض ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی قرار دارند.

4- شما می‌توانید اسیدهای چرب غیر اشباع، فیبر،‌ مینرال‌هایی چون منیزیم و پتاسیم و ویتامین‌هایی مانند E را در آجیل پیدا کنید و این یعنی آجیل‌ها منبع غنی از مواد مغذی هستند.

5- آجیل سلامت(Health) روده را تقویت می‌کند. فقط یک تحقیق نشان داده که مصرف صرفا یک مشت بادام تغییرات قابل توجهی در میکروبیوتای روده دارد.

6- مصرف آجیل به جلوگیری از ابتلا به سرطان پانکراس کمک می‌کند.

7- تحقیقات منتشر شده در ژورنال امریکایی تغذیه بالینی نشان می‌دهد مصرف آجیل به طور منظم با ریسک کمتر اضافه وزن و چاقی ارتباط دارد و این بدان معناست که آجیل به شما کمک می‌کند وزن کم کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟