اسرار زیبایی سلبریتی ها را بخوانید

پری‌یانکا چوپرا که در سال 2000 به‌عنوان دختر شایسته دنیا معرفی و بعد از آن وارد حرفه هنرپیشگی در بالیوود شد  ساعات زیادی از روز را به مراقبت از بدن خود اختصاص می‌دهد و توجه ویژه‌ای به مراقبت‌های سنتی و طبیعی دارد. اسرار زیبایی را از زبان او بشنویید.
1. راز اول : او  اولین اصل سلامت پوستش را آ‌برسانی خوب عنوان کرد: «آبرسانی، آبرسانی، آبرسانی! این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد و هر چه از آن بگویم، کم است. من برای اینکه پوست شادابی داشته باشم مرتب در طول روز آب می‌نوشم. غیر از این کار به تمیزی پوستم اهمیت می‌دهم و حتما قبل از خواب آرایش را از روی پوستم پاک می‌کنم. در ضمن از ماسک ماست برای تقویت پوست صورت و موهایم استفاده می‌کنم که بسیار موثر است.»
2. راز دوم : ماست غنی از ریزمغذی‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که به صورت عمقی پوست را تغذیه می‌کنند و در ضمن باعث متعادل شدن pH و فلور باکتریایی پوست می‌شود. ماسک موی ماست نیز برای افرادی که موهای آسیب‌دیده و شکننده دارند، بسیار مفید است. برای تهیه ماسک ماست به ماست طبیعی و آب لیمو نیاز دارید. آب لیمو نیز خواص آنتی‌باکتریال دارد و روشن‌کننده پوست است. در عین حال از بروز شوره سر پیشگیری می‌کند و باعث درخشش موها می‌شود. لاکتوز و اسید لاکتیک موجود در ماست در عین لایه‌برداری و زدودن سلول‌های مرده از روی پوست به رطوبت‌رسانی عمقی کمک می کند.

3. راز سوم : پاک کردن آرایش است برای این کار3 قاشق غذاخوری ماست را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید  تا بافت آن یکسان شود. قبل از استفاده صورت تان را با آب بشویید تا مازاد آرایش  پاک شود. بعد ماست را روی صورت بزنید و با یک دستمال نخی نرم آرایش را پاک کنید. نکته‌ای که نباید فراموش کرد اینکه این ماسک حاوی آب لیمو است و باید شب‌ها استفاده شود. در غیر این صورت ممکن است نسبت به نور آفتاب حساسیت ایجاد کند و پوست‌تان لک‌دار شود.
اسرار زیبایی چهار هنرپیشه
 مادوری دیکسیت: این هنرپیشه به داشتن موهای زیبا معروف است. او برای مراقبت از موهایش روغن زیتون را با روغن کرچک به نسبت مساوی مخلوط می‌کند و روی پوست سر و مویش می‌زند. همچنین او به جای ماسک مو از مخلوط سس مایونز و موز استفاده می‌کند.
سونان کاپور: او به داشتن اندام زیبا معروف است. او راز این اندام را در نوشیدن ناشتای آب ولرم و عسل می‌داند که به هضم بهتر مواد غذایی کمک می‌کند و انرژی را بالا می‌برد.
 هما مالینی:  برای داشتن موهای زیبا از روغن زیتون استفاده می‌کند.  همچنین از دمنوش چای برای خلاصی از شوره سر کمک می‌گیرد و معتقد است خواص آنتی‌باکتریال چای به رشد سریع‌تر موها کمک می‌کند.
 آشوریا : برای پاکسازی پوست از مواد طبیعی کمک می‌گیرد. او مخلوطی از پودر نخود و شیر و زردچوبه را برای لایه‌برداری به پوستش می‌زند و پس از آن برای رطوبت‌رسانی از ماسک خیار استفاده می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 319127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟