تولید سفره سلامت و مشتری مداری رمز موفقیت آقای زالی +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 24.32M | مدت زمان ویدیو: 00:03:34

به گزارش خبرنگار گروه سلامت رکنا؛ موسس محصولات لبنی زالی در خصوص روزهای کودکی و شروع به کار خود گفت: پدرم کشاورز بود و مبارزه در زندگی و سختی های کار را از او آموختم .کلاس پنجم ابتدایی بودم که برای کار به تهران آمدم . از شاگردی شروع کردم و هیچ گاه تصور نمی کردم روزی برسد که صاحب کاری پر آوازه شوم.

وی در گفت و گو با خبرنگار رکنا افزود: به کار اهمیت می دادم و هر مسئولیتی که به عهده ام گذاشته می شد تلاش می کردم به نحو احسن انجام دهم و آرزویم این بود که یک روز به جایی برسم و می دانستم برای رسیدن به موفقیت فقط باید تلاش کنم و پشتکار داشته باشم.

محمود زالی با بیان این مهم که هیچگاه به مرخصی نرفته و با جان و دل کار می کرده و کار برایش حائز اهمیت بوده، افزود: برای آینده ام برنامه ریزی درستی را در پیش گرفته بودم، خوش اخلاق بودم و با مردم خنده رو، به همین علت هم مردم علاقه زیادی به من نشان می دادند چون مشتری مداری در کار برایم یک اصل بوده و هست.

در سال 1363 بعد از بیست سال تلاش و زحمت بی وقفه سرانجام محمود زالی کسب و کاری مستقل راه اندازی می کند و پا به عرصه ای می گذارد که برایش زحمت فراوانی کشیده بود، وی در ادامه بیان کرد: سال 63 به طور کامل در کار مستقل شدم با پولی که پس انداز کرده بودم و مقداری هم قرض گرفته بودم برای آینده فرزندانم مغازه ای در خیابان نیلوفر خریدم. پسرانم بعد از پایان درس و فارغ التحصیلی در مغازه مشغول به کار شدند بعد از آن کار را به آنها سپردم چون سال های سال بود که از 4 صبح تا 12 شب کار می کردم وقت آن رسیده بود که به امور دیگری رسیدگی کنم.

وی گفت: وقتی مغازه نیلوفر راه اندازی شد روزانه 20 کیلو شیر از شاه عبدالعظیم خریداری می کردیم و به فکر سود زیادی نبودم تا اینکه کارمان رونق گرفت و اکنون روزی 30 تا 40 تن در روز شیر با کیفیت و محصولات لبنی سالم به دست مردم می دهیم.

زالی با اشاره به اینکه کیفیت محصولات همیشه برایم حرف اول بوده است افزود: از گاوداری های معتبر شیر را تهیه می کنم و کیفیت خوب محصولات بهترین تبلیغ برایم است .تا به الان از زندگی ام راضی بوده ام و آرزویی برای خودم ندارم فقط  تنها آرزویم این است که نیروهایم - کارکنان - صاحب خانه شوند.

محمود زالی در سال 1356 با دختر عمه اش ازدواج می کند و ثمره عشق شان تولد 4 فرزندی است که هر کدام موفقیت های خاص خود را دارند. وی موفقیت خود مدیون حضور و همراهی همسر مهربانش می داند و می گوید: هیچ وقت سختی هایی که همسرم کشیده فراموش نمی کنم.

این موسس محصولات لبنی همه محصولاتی که به مردم ارائه می دهد را استفاده می کند و شیربی چربی را مثل آب می نوشد و پنیر لیقوان دوست دارد. روزانه یک لیوان شیر می خورد و آخر شب هنگام خواب ماست کم چرب می خورد.

توصیه اش به جوانان این است که در هر کاری برای موفقیت نیاز است تا وجدان کاری و انصاف بالایی در کار داشته باشند و همیشه کار را از آن خود بدانند.

وی در پایان موفقیت در زندگی و کارش را مدیون پدر و مادرش می داند و گفت: اگر به جایی رسیده ام مرهون نان حلال و زحمت هایی است که پدرم کشیده است،هستم .با وجود اینکه از سن کم به تهران و شهر بزرگ آمدم اما هیچگاه نماز، عبادت و یاد خدا را فراموش نکردم و با حسن نیت و خوش خلقی با مردم رفتار کردم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟