زیباترین هتل 5 ستاره در شمال تایلند/رویایی ترین سفر را تجربه کنید

هتل آمارا ارکید (Amari Orchid Resort and Tower) یک هتل ۵ ستاره زیبا واقع در شمال پاتایا می باشد که از یک سوی به خلیج زیبای پاتایا و از سوی دیگر با باغ‌های زیبا احاطه شده است.

این هتل ۲۹۷ اتاقه در یک ساختمان ۲۰ طبقه احداث گردیده و منظره ای زیبا و فریبنده از خلیج، آسمان آبی و باغ های زیبا در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

هتل آمارا ارکید فاصله ای در حدود ۱۶۰ کیلومتری از فرودگاه بین المللی دن موئنگ و فاصله ۱۲۵ کیلومتری از فرودگاه Suvarnabhumi داشته و تنها ۲ ساعت رانندگی تا بانکوک فاصله دارد.

اطلاعات محل سکونت : فاصله تا نزدیکترین عمومی حمل و نقل با ماشین ۵ دقیقه با اتوبوس ۳ دقیقه ،فاصله تا دریا ۵ متر ۳ دقیقه، فاصله پارک ۱ کیومتر حدود ۱۵ دقیقه،ایستگاه قطار پاتایا ۱۰ کیلو متر حدود ۳۰ دقیقه، مکان های گردشگری جنوب پاتایا ۵ کیلومتر ،مرکز شمالی پاتایا ۵۰۰ متر ،مراکز خرید و سرگرمی Hobby ۱۰ دقیقه ،زمین گلف ۱۰ دقیقه

امکانات بیشماری در این هتل به میهمان ارائه میگردد که از آن جمله می توان به لابی هتل با پذیرش ۲۴ ساعته و چک کردن خدمات، صندوق امن، نرخ ارز، دسترسی آسانسور، سالن آرایش مو ،رستوران،امکانات کنفرانس، خدمات لباسشویی (هزینه اضافه)،دسترسی به اینترنت WLAN(هزینه اضافه) و پارکینگ برای مهمانان برای ورود با ماشین اشاره نمود.

این هتل مجهز به ۲ استخر زیبا و یک جکوزی به همراه صندلی های مخصوص حمام آفتاب بوده و می تواند با محیط آرام و بی نظیر خود آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.

مرکز تناسب اندام Fitness هتل نیز مجهز به امکانات کامل و مناسب ورزشی می باشد و میهمانان می توانند در زمان اقامتشان با ورزش Sport های مختلفی چون غواصی، تنیس رومیز،گلف، اسب سواری و تیر اندازی با کمان سرگرم گردند.

رستوران این هتل در هر سه وعده غذایی منوی کاملی از غذاهای بین المللی و تایلندی، آسیای شرقی و مدیترانه ای ارائه می دهد. همچنین انواع نوشیدنی ها، قهوه و تنقلات نیز در دسترس میهمانان خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟